Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Gick ut för hårt i mitt pass idag och kroknade... Vet inte om jag fortfarande är sliten sen halvmaran eller om jag har någon infektion i kroppen - tror nästan på det senare.
Har ont i hela jäkla kroppen och grinar av lycka var 5te sekund. Jag är sååååå glad
Bra jobbat!!! Som du har laddar för det här! Ta ett varmt bad eller nåt och be familjen pyssla om dig! Om det var lika kallt i Oslo som i Göteborg idag är du definitivt värd det! ;)
Jag har varit krasslig sen i tisdags. Har fått nöja mig med cykelpendlingen..
Hade tänkt springa nu ikväll eftersom jag kände mig bättre och inte haft halsont på två dagar, men hade visst 37.4 grader.. Inte riktigt feber, men inte riktigt frisk heller. Får nog skjuta morgondagens inplanerade pass inför Lidingö nån dag eller två tror jag...
Ja det är kallt i Oslo. Duggade lite under vissa sträckor. Blåste regält under flera sträckor. Men det gick bra. Nu sitter vi i bilen på väg hem. Har lovat barnen ett stopp på McDOnalds på vägen. Ska ta en låg varm dusch när jag kommer hem. Sen är det myskläder och horisontalläge i soffan.
Fan af jag är bra
sån himla känsla!! Längtar redan efter näst lopp haha
Hur gick loppet då? Är du nöjd med tiden?
2.13.10 jag är super nöjd. Med tanke på hur kass min uppladdning varit så är jag super nöjd. Ser oxå att nu när jag sprungit det en gång och vet vad det är så klarar jag det utan problem under 2.10 nästa gång. Ska inte speciellt mycket träning till för att grejja det. Jag är GLAD!!! Alltså självklart är det jobbigt men jag sprang de första 15 utan speciellt mycket ansträngning. Vågade inte riktigt ta ut mig ordentligt eftersom jag inte riktigt visste hur det var att springa så långt. Svammel svammel
Eufori, Zezzan. Och det med all rätt! Grattis!
Underbart Zezzan!
Kom nu på att det idag är rätt så exakt 6 månader sedan jag tog mina första löpsteg. innan dess hade jag inte sprungit 1 meter och inte tränat något alls på LÅNG tid. Då känns det extra kul att jag så kort tid efter klarar av att genomföra hm.