Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Dunk för mig! Hittar inte riktigt envisheten att dra igenom nytt pers.
Men tempohöjning börjar kännas ok, fast jag ramlar igenom och måste pulsa ner ibland. Måste kämpa igenom de där döda metrarna snart...
Ni är så himla snabba. Jag blir grymt impad och peppad
Träna träna träna är det som gäller
Jag har snarare för backigt ibland kan jag tycka (bor i Hisings Backa), men det är väl en smaksak. När vi var i Portugal i somras tyckte jag det var jätteskönt att springa längs strandpromenaden för det var helt platt. Dock hård motvind åt ena hållet
Jag är dunderförkyld, så här blir det bara promenader ett tag. Trist när benen har spring i sig....
Jag säger som Zezzan, vad snabba ni är!!
Ni är grymma!
Själv har jag varit nere och nosat på 52-53 på milen men i snitt om jag tar alla mina rundor så ligger jag nog runt 6min/km. Någon ambition att bli snabbare har jag inte riktigt heller. Jag springer 3-4ggr/vecka och varvar milpass med intervallpass vilket passar mig bra.
Okej, imon förmiddag ska jag ge mig ut på den där milen igen och hoppas på en bättre tid än förra gången :) Har intervalltränat lite i veckan så vi får väl se om det gett nått resultat.
Vilka snabba tider många har i tråden! Hur ofta är ni ute och tränar? Vad tränar ni mer än löpning? :)