Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Var på en outlet vi har här i närheten igår. De har öppet en helg i månaden och säljer mest sportgrejjer. Mycket Craft. blev ny långärmad löpartröja + ett par löpartights. Var ju bara tvungen att inviga dem imorse. Det blev första rundan efter hm. Kändes skönt att komma igång. 5 lugna km.
En liten fredagsmil fick det bli på mitt kära gym. Dock något plågsamt, för jag hade lätt krampkänsla i "hålfoten" på högersidan ända från början, det mjukade upp sig lite efter hand men jag undrar varför?
Saltbrist? Men då borde det väl ha tagit båda sidor och jag kände inget i vaderna eller tårna alls, där man brukar få kramp. Eller har mina fötter gått för mycket i kontorsskorna med lite klack och kan inte ställa om sig?
Jaja, jag åt en massa skräp igår för då var det synd om mig, så nu har jag väl bränt av lite av det i alla fall.
På väg till hotellet från Bromma... Blir en kort kväll och lägga fram grejer inför morgondagen.. Ska bara hitta något att äta (några tips på ställen i Vasastan?).. ;)..
Till nästa gång ska jag ta med sällskap (lämnade fru och barn hemma i år) för det är rysligt tråkigt att käka på restaurang själv... ;(
Lycka till imorgon, Per!
Här blir det ingen löpning i helgen, förkylningen from Hell kom och tog mig igår eftermiddag...
Oj oj vi är på väg till Sthlm hem till mina föräldrar för att ha höstferie. När vi är i Karlstad ringer min lillasyster och bara skriker. De ska spela fotbollsmatch idag och har Inge folk. Omse ej får ihop minst 9 personer så får de böter och åker ur serien. Utan att jag vet hur det gick till ska jag tydligen spela fotbollsmatch idag. Har inte spelat fotboll på 15 år. Haha detta kan bli intressant
Haha! Kämpa på! Du får göra som jag gör på innebandyn och kompensera bristande teknik med att springa fort.. ;)
Blåser lite på Lidingö men satsar nog på 3/4 tajts och t-shirt idag!.... Fryser jag får jag öka! ;)