Inlägg från: Waimea |Visa alla inlägg
  • Waimea

Löpartråden 13

*knuffar liv i tråden igen*

Är ni kvar? 

Jag är igång ordentligt igen, med 30 km löpta i förrgår och 13 km ikväll. Foten ok, en 6-timmarstävling planerad i vår. Laddar för min första säsong som veteran..

Hur har ni andra det?

• Waimea

Uh, anghammarad, det låter skittrist. Var i det i somras och höstas iom hälsporre. Den enda trösten är att förbättringen kommer relativt snabbt. Ge det några veckor så är känslan där igen. 

• Waimea

Jespis: å, fy, jag förlorade min mamma i cancer så jag vet vilket helvete det är. Det gick också upp i hjärnan.. Kram på dig!!!!

• Waimea

Per G: Skövde är tanken att jag ska springa i..

Har inte så mkt plan med löpningen, mer än att jag vill upp i 5-6 mil i veckan stadigt. Får se om det går med häst o ny tjänst och nyligen utläkt hälsporre. Ja, och två barn o hus o sådär.. Man får trolla med knäna

Marcusx: nyligen blivit pappa? Fatta vad bra överkroppsträning det blir för dig att rulla vagn! En träningskompis till mig drog ner löpsedeln efter att ha fått barn, men gjorde ändå en mara på 3.05, det hon sprang sprang hon fort och med vagn.. Sen är hon ett litet träningsmirakel..

• Waimea

Wilowa, jag minns också den där backen.. Slalombacken rakt upp i himlen om jag inte minns fel..

• Waimea
    xmarcusx skrev 2014-01-09 14:22:45 följande:
    Ska man vara petnoga är det väl både och. Brorsan går i ettan och morsan jobbar som lärare. Jag och lillkillen som får njuta av lyxen av att vara hemma.

Då fattar jag! Vilken lyx att ha dagarna själv med,lillkillen!!
Svar på tråden Löpartråden 13