Löpartråden 13
Crosstrainer crosstrainer crosstrainer crosstrainer faan, vad jag längtar efter att springa i skogen just nu, men ligamenten säger stopp och i stället blir det, just det, crosstrainer
Crosstrainer crosstrainer crosstrainer crosstrainer faan, vad jag längtar efter att springa i skogen just nu, men ligamenten säger stopp och i stället blir det, just det, crosstrainer
Vilken kämpe du är, Zezzan! Läser lite i din blogg sen du gav adressen. Härligt att du tycker så mycket om att springa även under dessa omständigheter - du inspirerar!
Jag tränar för att inte bli helt galen just nu. Först vakade vi över min far i över en vecka och igår var det begravning. Träningen är det som känns mest normalt. När det känns som att huvud och bröst ska gå sönder snörar jag på mig skorna och springer tills det gör ont någon annan stans.
Aha...att skaffa ett par skor med dubbar verkar vettigt. Nu börjar det bli halt på vägarna
Ni är kvar, löparvänner!! Snart kommer jag igen. Har gått en vecka över tiden och efter att ha varit frustrerad, ledsen och arg om vartannat har långdistanshjärnan kopplat in, det går per automatik och nu har jag hittat mina mentala strategier för att vänta ut förlossningen. Har promenerat på mina vanliga rid- och löpstigar och jag har världens motivation och sug nu! Åh, alla härliga skogsturer i vårskymmet som väntar!!!
Hejhej! Nu har min lilla tjej hunnit bli två månader och jag går och går och går och går.. Hon sover som en gris i vagnen vilket passar oss båda utmärkt. Om en månad är det efterkontroll sen är det fritt fram att springa, hoppas jag. Hade tre massagetillfällen innestående hos min gamla löptränare så jag har omvandlat dem till ett träningsprogram
var ute på min tredje ridtur sen förlossningen idag, lycka! Härligt när någon annan kutar åt mig i mina älskade backar!
Härligt att du är tillbaka, Zezzan, även om distans och ork inte riktigt är det du vill..
Du är snabb!! Jag hade trillat av bandet med mina korta taxben . Jag kör aldrig intervaller fast alla säger att jag borde. Jag är som envis gammal get, bara kör på mitt sätt och annars får det vara. Dumt.
Blev milen igår.
Waimea, absolut!
Det är bara det att sen gnäller jag på att jag aldrig blir snabbare.
Idag väntar 15 km på moig efter jobbet. Länge sen jag sprang så långt. Vinterdvalan var lång och sen kom alla sjukdomar som ett brev posten. Jag skyndar långsamt mot storformen.
Waimea, absolut!
Det är bara det att sen gnäller jag på att jag aldrig blir snabbare.
Idag väntar 15 km på moig efter jobbet. Länge sen jag sprang så långt. Vinterdvalan var lång och sen kom alla sjukdomar som ett brev posten. Jag skyndar långsamt mot storformen.