• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Kattstugan

Och Waimea - lycka till imorgon! Hoppas det är bra med din hälsena!

• m o e

isold: Wow, vilken tid!! Jag har insett att jag aldrig kommer att bli särskilt snabb. Men jag sörjer inte så mycket för det och försöker att inte jämföra mig med andra. Jag är nöjd om jag förbättrar mig själv. :)

Nu har vi två mirakelkillar!
  • rövardotter73

m o e: Jag tycker du är snabb.

Grattis Isold!

Gunsan75: Härligt!

Kattstugan: En timmes lugn skogslöpning, hm...

• Kulta17

MIna vader krmapar fortfarande då jag springer, jag vill inte vila bara! Får bli en mycket sakta återhämtningsrunda idag, om jag klarar av att springa sakta (brukar bara falla in i min takt utan att tänka på det)

• Kattstugan

rövardotter: jodå, jag lovar att det var lugnt

Hoppas det gick bra Kulta!

Varit ute på långpass. Var inte ett dugg sugen på att ge mig ut, utan kände mycket mer för att stanna i soffan med en kopp kaffe och en bok, men när jag väl kommit ut och stuffat iväg så gick det bara fint. Planen var att springa i 2,5 timme och så blev det också. Inte riktigt van vid det svalare vädret än, kände mig helt iskall på slutet.

• m o e
    rövardotter73 skrev 2010-08-28 14:25:02 följande:
    m o e: Jag tycker du är snabb.
    hihi, söt du är!
    Nu har vi två mirakelkillar!
  • Waimea

Nyss hemkommen från Väckelsång. Sänkte mitt pers med 10 minuter. Gissa vem som är nöjd?!?! Kom dessutom trea i tävlingsklassen (av fyra anmälda i klassen, ska tilläggas. Var egentligen fjärde dam i mål, men hon som var  före mig sprang motionsklass..), så det blev prispall och allt. Hehe. Vilken egotripp.

• Waimea

Isold: Ojojoj, vad du springer. Du är så duktig!!

Kattstugan: Inte så liten runda. Så härligt!

Gunsan: Yeih! Klart du tar dig runt Lidingö! Jag ska peppa dig järnet här, det kommer att gå så vansinngt bra!!Ska du till Portugal på Springtime-resa?? **AVIS**

Glömde skriva: Min hälsena kändes idag, men jag känner inte av den nu. Får vänta ett par timmar tills den stelnar och se vad den har att säga om livet. Kände av rumpa/baksida lår också, men ingen smärta, mest stelhet. Får väl leva med mina svagheter och hålla dem i schack med styrketräning och stretch.

En helt annan sak: Den 10-12 oktober ska jag gå en löptränarutbildning. Ska bli så himla roligt!!

• Kattstugan

Grattis Waimea {#emotions_dlg.flower} Det gjorde du bra!

Svar på tråden Löpartråden 13