Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Heja PerG! Du tar galenskapen här inne till nya höjder!
Idag har jag sprungit, eller ja joggat kanske är mer korrekt. 5 km men det kändes som ett par mil, 9 min långsammare än sist med :( Men jag är glad ändå för nu kan jag springa igen :)
Äntligen ett bidrag. Första milen på nästan fyra veckor avklarad.
Så roligt att läsa här. Har inte kunnat träna alls senaste 6-7 månaderna pga svår sjukdom I familjen. Nu har inte jag det närmsta omvårdnadsansvaret längre o kan så smått ge mig ut igen. Längtar , men konditionen är i botten o motivationen o självförtroendet är inte på topp. Men läsningen här ger inspiration. :)
Ligger i soffan och laddar. Har känt mig hängig och trött idag, men vet också att jag slarvat med maten i ett par dagar. Nu tror jag att jag bestämt mig för att jag är pigg. Ska springa 10 långsamma km idag enligt träningsprogrammet. Sen är det bara tre pass kvar den här veckan - hjälp, vad har tanten gett sig in på?!
Skulle köra idag igen, kaxig nu
. Slutade med att magen surade ut och det slutade på 6 km.
Vart 5 km ikväll igen 3 min fortare idag:)
Intervallpass 10x 1 min avklarat med. Känns fortfarande som om benen är gjorda av cement :/
Samma känsla här Michael 310! 14 km helvete avklarat. Ville bara ge upp.
40-årsfest igår och 17 km i gassande sol idag. Tänker inte röra en fena mer idag! Gräset må vara i behov av klippning, men det håller sig tills imorgon, eller ännu någon dag. Puh!