Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Gjorde 10,5 sega km och körde sen några 500m-intervaller. Får ingen fart och inget flyt. Imorgon åker vi för ett par dagar på Legoland och sen drar jag och dottern till Paris. Det blir ca 10 dagar med mycket dåliga förutsättningar för träning...
Huva vad kroppen är trött nu. Sprang 33 km i lördags. Behöver nog några dagar för benen att vila :)
Bra kämpat KarinIngrid!
Har precis satt igång igen efter en lång period utan träning. Kör C25K-appen som stöd. Hoppas på att kunna hålla igång löpningen i höst och inte prioritera bort den pga jobb som jag brukar göra.
Huva vad kroppen är trött nu. Sprang 33 km i lördags. Behöver nog några dagar för benen att vila :)
Nöjd över min 3,5 km idag. Tungt o flåsigt o ikväll har astman varit dålig. Varit tvungen att ta vidgande medicin o jag fattar inte varför. Känns just nu lite motigt o svårt att komma vidare i löpningen, som att astman stoppar mig :( har inget driv.
Nu är jag bara på lattjahumör så idag började jag med PokemonGo.
Tämligen ofokuserad löpning (milt talat) men är man ändå en snigel så spelar det kanske mindre roll. Jag rör på mig och har rätt kul i alla fall, och sonen hänger med några kilometer.
Har googlat på gym i närheten av hotellet, men har fått löfte av min snart 10-årige son om att få låna hans mobil till 8-åringen när hon och jag åker till Paris. Då törs jag ge mig ut och springa - för då ringer hon om hon känner sig ensam!
Maj gadd, jag gjorde det! Jag har anmält mig till en löparkurs i höst. Bäst jag sätter igång och övar upp flåset.
Maj gadd, jag gjorde det! Jag har anmält mig till en löparkurs i höst. Bäst jag sätter igång och övar upp flåset.