Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Vanliga skor. Bor i city så det sandas rätt bra.
Har ett par Icebugs, men föredrar mina vanliga skor plus broddar. Funkar på blankis (så gott som)!
Nu är tanten på G! 5,7 km idag igen. Varmt.
Gymet idag. Uppjogg, intervaller och efterjogg. Höll bara på i 30 min, men det är underhåll i alla fall.
Tack för svar duckan o jepsis!
Lång vila pga förkylning och höftbesvär. Körde igång lite försiktigt idag igen med 4,7 km på 32 min.
En sista femma på Mallorca igår. Nu mot Frankrike en vecka. Får se om jag får till ett löp där.
4 km mountainbikeled igår. Jag sprang alltså ;) Många och branta backar. Pust!
Har gjort Stockholm med familjen i 4 dagar. Löparskorna var med, men det blev ingen löpning - vi snittade ändå 25000 steg per dag...
Kom hem sent igår kväll och sprang efter lunch. 34 grader varmt, men gjorde 5 km för att få igång benen. Nu har det åskat och regnat lite, så hoppas på bättre löparväder imorgon - då är det tänkt att jag ska göra 19 km...
En sista femma på Mallorca igår. Nu mot Frankrike en vecka. Får se om jag får till ett löp där.