Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
7,3 km idag, innan himlen öppnade sig och det började vräka ner. Försöker att tänka på det där med axlarna och nacken när jag springer. Det funkar ibland, ibland inte. Idag är en funkar inte, har jätteont i nacken och upp mot huvudet. Trist...
Oj dåligt även inne i stan, vad kasst!
Använder mi nån annan app liknande Runkeeper, eller nån som har förslag på nån bra?
Fruktansvärt lång och seg mil idag. Känns trögt att öka på distansen. Kämpa på.
Aha Zombies run har jag laddat ner men inte vågat prova än... Är skraj för riktiga "monster" som det är redan :(
Dumt nog, man ska inte behöva vara rädd tycker jag.
Zombies?! Jag är nog rädd i skogen ändå
Ni som springer med musik, vad använder ni för lurar? Jag har vanliga iphonelurar men tycker sladden fastnar och irriterar.
Chianti, jag har precis börjat med lurar och ja, sladden är mycket besvärande! Sist drog jag den innanför linnet, men det var inte heltbra det heller.
Zombies?! Jag är nog rädd i skogen ändå
Ni som springer med musik, vad använder ni för lurar? Jag har vanliga iphonelurar men tycker sladden fastnar och irriterar.
Sprang 5.7 km Zombies igår. kilometertid strax under 6 min. långt ifrån PB men relativt bra för säsongen.