• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Duckan

Värt att nämna att det innebär att simma i lera och plumsa i kärr.

• Themis

Ramlade på ett fånigt vis sista helgen på semestern och slog sönder framtänderna samt fick kompressionsskador i ena knät. Resultat: Inget sprunget sen i juli, får nöja mig med Pokemon Go.

En ful jävla tandställning har jag också fått för dyra pengar. Life is great!! :-P

Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • Jespis

Startade i halvmaran men bröt efter ca 12 km. För varmt, för ont i min lårmuskel, känningar i vaderna och så aningen skoskav. Inget flyt, inget kul. Jag vet att jag kan springa en halvmara, men vill inte göra en skittid. Blä.

• Jespis

Är faktiskt nöjd med beslutet att sluta innan det gjorde ont på riktigt. Hade lovat mig själv att inte sabba hela höstens träning med ett lopp.

• Blicka
    Jespis skrev 2016-09-10 23:28:24 följande:

Är faktiskt nöjd med beslutet att sluta innan det gjorde ont på riktigt. Hade lovat mig själv att inte sabba hela höstens träning med ett lopp.

Tråkigt att behöva bryta men bra gjort att lyssna på kroppen. Såg ett par stycken igår som skulle ha gjort som du... Sprang inte själv men hejade på sambon.
  • Duckan

Det går sådär med att öka distansen för mig. Osugen, lite lat och dåligt med tid jämt. 6 km idag.

Svar på tråden Löpartråden 13