Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Fy vad hemskt, Themis! Hoppas det läker fort och inte alltför mycket skador på tänderna!
Jespis, bra att lyssna på kroppen säger jag också!
Duckan, förstår precis vad du menar, det där med ont om tid är ett gissel tycker jag. En irriterande förkylning och "problem" med skolgången för ena sonen gör inte saken lättare.
Ramlade på ett fånigt vis sista helgen på semestern och slog sönder framtänderna samt fick kompressionsskador i ena knät. Resultat: Inget sprunget sen i juli, får nöja mig med Pokemon Go.
En ful jävla tandställning har jag också fått för dyra pengar. Life is great!! :-P
3.6 km idag men jättejättejobbigt... Kändes bara jobbigt. Så trist :(
Löpkurs igår, intervaller. 5 km idag.
5 km på bandet igår. Blandat jogg med lite mer fart. I helgen måste jag få till en långtur. Det får ta den tid det tar bara det blir över milen. Kan inte hålla på med dessa skvättar längre.
Dags för Nya Broloppet imorgon då. Det verkar bli rätt bra väder...
Hur bör man lägga upp ett 5 km. lopp bäst. jag brukar alltid ta ut mig på första kilometern typ och så blir det långsammare ända till slutet, ska nog försöka spara lite krafter denna gång.
Har bara sprungit Vårruset, 5 km en gång. Jag är inte snabb, men skulle nog ge järnet hela vägen så gott det går.
Spaceman - har du sprungit en del innan kanske du vet ungefär hur fort det går på träning? Då kan du öka tempot lite över träningstempot.
Kan vara trångt i början av loppet, ta inte ut dig genom att hoppa och sick sacka fram allt för mycket Spaceman.
8 km i strålande sol. Det kändes bra.