Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
De hade vattnat på rejält så jag var lerig från topp till tå vid målgång. Var någon jubileum så det firades med extra många lerpassager :)
Jag sprang Tjurruset -15 och det var lervatten och böta kärr de luxe.
Cabellis kusp, jag sprang marathon 2015. Ingen bra tid, men målet var målet. Nu vill jag göra det på lite bättre tid än sist.
Men, jag är inte en snabb löpare. Började sent och nöter på.
2013 sprang jag Gbg varvet, har varit några år av husflytt, jobbyte och brist på motivation men nu är jag tillbaka igen. Har tagit upp löpningen igen, 8 km på 51 min så långt ifrån några rekordtider men det är då skönt att komma tillbaka igen. Är anmäld till Gbg i vår och jag hoppas att det ska fungera bra.
Har ni med lite erfarenhet från olika lopp några tips på lopp för mig? Sprang, som sagt, tjurruset igår och det var så roligt! Lopp på asfalt har jag väldigt svårt för, blir uttråkad direkt.
hundtok, satsa på terräng eller hinderlopp?
hundtok, satsa på terräng eller hinderlopp?
Har inte sprungit en meter efter min brutna halvmara. Har känt av min högra vad och befarar gubbvadens återintåg i mitt liv. Panik!
Gymet i torsdags och idag 5 km jogg innan gym. Inte värre i vaden, så jag hoppas jag hade fel! Hu!
Har inte sprungit en meter efter min brutna halvmara. Har känt av min högra vad och befarar gubbvadens återintåg i mitt liv. Panik!
Gymet i torsdags och idag 5 km jogg innan gym. Inte värre i vaden, så jag hoppas jag hade fel! Hu!
Wow Spaceman!!