• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Duckan

Jag känner mig inte så snabb, haha..men jag får se det som ett träningspass på söndag.

• Duckan

Ingen vecka att skryta med. Missade gruppen i måndags. Klev in på Sats i tisdags för att inse att jag inte hade några byxor. Idag blev det en femma före middagen.

• Carabellis kusp
    Duckan skrev 2016-10-06 18:40:01 följande:

Ingen vecka att skryta med. Missade gruppen i måndags. Klev in på Sats i tisdags för att inse att jag inte hade några byxor. Idag blev det en femma före middagen.

Ska man springa imorgon eller är det för nära loppet? Tänkte ev göra lite intervaller.
  • Duckan

Jag kör alltid ett grit cardio pass på fredagar så inget löp imorgon, men väl träning.

Önskar attjag hade kört måndag och tisdag.

• Duckan

Kass uppladdning, men bara att masa sig iväg till Hässelby. Inget rekord idag, men väl årsbästa i alla fall. Gah..

• Carabellis kusp
    Duckan skrev 2016-10-09 14:18:16 följande:

Kass uppladdning, men bara att masa sig iväg till Hässelby. Inget rekord idag, men väl årsbästa i alla fall. Gah..

Bra jobbat! Vilken tid fick du?

Jag sprang på 51.59, helt nöjd ändå!
  • Carabellis kusp
    Duckan skrev 2016-10-09 16:03:22 följande:

Såna tider är jag väldigt långt ifrån. 54.42 blev det idag.

Blir det vintermilen om en månad?
  • Duckan

Inga mer lopp på ett tag för mig. Jag kommer igen till våren.

Nu är det bara att gneta på i vintermörkret.

• Duckan

Veckan ser ut att sluta på fem pass. Löpgrupp i måndags, grit på tisdag, 6 km igår, grit idag och så ett längre löp imorgon. Det får jag vara nöjd med.

Svar på tråden Löpartråden 13