Augustibebisar 2008, del 11
nu får jag inte svar på sms till tina längre!
nu får jag inte svar på sms till tina längre!
Åååhh, det har kommit en liten pojk
En riktigt tjockis, men underbart fin säger Tina!!!
VT,
Gud vilken ful unge du kom hem med! Inte ett dugg avis... *mutter mutter* tur att min egen inte är så stor än kanske, för här ska inte bli några fler!!!
Jättekul att amningen verkar funka så här långt
Hoppas att du gillar det, och att det onda går över snart!!
Ytterligare ett drygt kilo borta på vågen idag!!
Riktigt glad är jag, för jag hade räknat med en platåvecka!!!
Heidi,
Läste på fb att du hade börjat med tygblöjor! Kul att det funkar! Vi har sagt att vi ska försöka hitta bra tygblöjor sen när det är "säkerhetsblöja" som gäller, alltså, när Ted har börjat på potta osv, men behöver ha nåt då han sover eller sådär!
Dock visar han fortfarande inget som helst intresse för potta och toa, suck! Hade hoppats det skulle komma av sig själv nu när han är större och ser oss och barn på dagis gå på toa osv. Vi har ju provat med pottan, men han blir ju jätteledsen.
Men nu under semestern hoppas vi på bra väder, för då ska han få gå blöjfri ute, så kanske det blir roligare för honom när pottan står där osv...
Finns de där till stora barn också? Jag vill absolut ha en sån blöjbyxgreja där allt sitter ihop, så man slipper olika delar hit och dit... Annars kommer det inte bli av att vi använder det...
Nu 6-månaderskontroll!
Jaha, idag ska jag på 2a-intervju då på det där jobbet jag var på för nån vecka sen.... Ska till själva företaget den här gången, så det ska bli intressant.
Mhmm... Vaknade imorse och trodde att jobbet inte var nåt för mig. NU efter intervjun så känns det plötsligt väldigt intressant igen..... Snabb vändning...