• jeng

Augustibebisar 2008, del 11

Sthlm,

TACK! Det ger ju lite extra motivation när det man gör fungerar ÄNTLIGEN! så som jag har fajtats med vikten sista månaderna...
    Vad mysigt med pirr i magen! Det är ju det man saknar när man är "fast" i ett förhållande så här länge!!
  • jeng

ingen kommenterar schlagerfiaskot hahah! Till och med Ted fattar vad det handlar om. Han satt uppe med mig och tittade och pekade, sen kom sveriges låt. Då blev han tyst, tittade på mig och sen gick han smart unge!

sweet people, klart bästa låten och klart bästa sångerskan och framträdandet också! ukraina?
  • jeng

81.1 kg säger vågen! efter frukost och med jeans och tröja

• jeng

Lillastjärnan,

HEEEJ!!! Tänkte just på dig igår kväll och konstaterade att man skulle tvinga in dig på ett återbesök. Du hörde kanske mina tankar?!
    Hoppas att du har det bra och att du får tid att titta förbi fler gånger!
  • jeng

Jag lär inte heller bli firad på mors dag. främst beror det nog på att ph inte har nån aning om att det ens ÄR mors dag.. men sen skulle han ändå inte fixa nåt om han visste det, så jaja...

idag har vi varit och grillat med kompisar en snabbis, och nu blir det schlagerkväll. jag fick asdåligt samvete när jag åt maten där, eftersom jag inte har koll på vad det innehåller. men nu kom jag hem och räknade ut och det känns bättre nu iaf! har blivit mycket fika, popcorn och choklad typ den här veckan, så det är nog därför som det känns som att man fuskar sig fram. men allt är inskrivet så noga jag bara kan, och kalorimässigt så är det iaf bra
  • jeng
    Rimfolina skrev 2010-05-29 22:44:18 följande:
    Lana: Ja, det konstiga är att barnen inte är för små för att fira sina pappor!
    hihihiiii
  • jeng

Sthlm,

hihihiii! Så mysigt att få vara så glad!!!
    Hur känns det? Alltså jag menar, reflekterar du över att det inte var så längesen du lämnade din förra relation osv? Visst borde sånt kvitta, men jag är bara nyfiken på hur du känner gentemot det.
  • jeng

Sthlm,

Jag förstår! Jag tror ofta det är så, att man har ju haft det dåligt länge när det väl tar slut. Så mycket är redan bearbetat och känns avklarat på nåt vis. Jättekul att du har hittat någon och jag hoppas det fortsätter vara lika trevligt
  • jeng

Lina,

imponerad av Steves insats där!
    Jag gnällde ju imorse, men jag önskade mig mat ute på restaurang idag, och det fick jag Vi for in till Linköping och åt där vi åt för 2 v sen då vi var på bio. Suuuupergott (och fett som in i h....) och Ted åt hur mycket som helst. Först ett riktigt drypande vitlöksbröd med tsatsiki som förrätt, och ted åt 1.5 stor brödbit!! (av våra, jag och ph åt den förrätten alltså....) och sen fick han pannkakor med glass och sylt och åt 2 stora pannkakor i ett nafs
    Carina,
    Jag håller med Lina. Jag är faktiskt inte intresserad av att dela med mig av mitt liv till nån som reagerar och beter sig så som du gör till och från (ganska ofta). Du förstör stämningen, och tål uppenbarligen inte att man diskuterar eller kommenterar det du skriver. Så alla andra får tycka som de vill såklart, men jag vill gärna hävda att det här är en av de trevligaste grupperna jag nånsin deltagit i, och den klarar sig fint utan ditt deltagande. Sorry...
  • jeng

Veckan som gick fick ett medel på ca 1700 kcal. och morgonvikten idag var 80.8!!! längesen jag såg siffran 80 på vågen, vääääldigt längesen! bara att kämpa på. det innebär ca 4 kg på 3 veckor, men då är ju en del vatten och slagg såklart! men ändå jättebra

nu far vi till växjö, hemma imorrn kväll/onsdag morgon igen.
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11