Mareld, jo da det knatar på.jag känner mig som en sprickfärdig ballong just nu.fick igår!? massor nya bristnignar bla

annars mår jag helt okay. bara 30 dagar kvar idag
hur mår ni då?
Inte dåligt med 45min löpning,jag längtar sååå efter att kunna promenera igen.så himla skönt.
rimfo.HEJJA va underbart

vilken lycka att de ändrat beslutet.
jucea,fy va trist att det var så låg lön.hoppas det kommer ngt nytt snart så du slipper gå utan för länge.
rosa,ååh han pratar kul

hoppas han fortsätter så.han kanske snart har MÄNGDER att säga,bara väntat in rätt tillfälle att börja
heidi, kul att planera nästa även o mdet är ett tag tills
dess.vi vill,eller ja jag vill ha ett eller två till längre
fram.om kanske 4 år.men vi får se.jag har funderat lite på kopparspiral istälelt för hormonsprial då min kropp inte gillar sånna hormoner

men får se.har du redan satt in den?
VT;åh vilken tur att ni hinner bli klara med beh inna nhennes semester.och när ni började så här tidigt är det inte säkert ni behöver gå alla 6 ggr heller.men kanske bäst för säkerhets skull.
sthlm, förstår dig.det är jobbigt att bara lämna bort dottern över natten ibland.som du säger när man är van att göra det själv.och som du säger det är ju bra att han tar sitt ansvar men ändå.men försök så gott du kan att ta vara på den tiden du har ensam,träffa den mystiske mannen och njut.även om det är sjukt svårt att ge sig den tiden även om man har den.kram till dig!
Nu känenr jag att det börjar bli liiite tungt.jag känner mig som en sprickfärdig ballong men försöker välkomna mina fina nya bristnignar och den underbara värmen
Det är iaf 30 dagar kvar idag,så det knatar på.