• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • goshheidi

Lana, ja jag fattar inte varifrån jag har fått det heller :( tvättar o spritar händerna stup i kvarten och hoppas att killarna kommer undan med blotta förskräckelsen.
    Önskar alla glad midsommar i alla fall!

• Lana

Heidi,ja hoppas verkligen de slipper. Vi fick ögoninflamamtioner här hemma från ingen stans.hel knepigt var saker kommer från ibland.

Natt natt allihopa!!

• MissHellen

Hoppas att ni haft en underbar midsommarhelg! Vi har precis kommit hem från min mamma och pappa, Roger har hunnit farit och jobba, jag och Elton ska nog krypa ner i sängen och sova ett tag Skönt att vara hemma!

Rimfo: Vi har en likadan och är KANON nöjd! Mycket bra bil Nästa bil bilr en likadan, men den nyare modellen (dock inte den nyaste, den är tokful tycker jag ).

Heidi: Hoppas du kryar på dej snart!

VT: Vilket jobb du gör, med amningen. Superbra, att du orkar kämpa! Söt han är, Benjamin

Kvack: Så fint ni verkar bo, jättemysigt!

Rosa: Hur går de med flytten? hur känns de?

Jucea: Gud så snyggt ni får i köket, AVIS!

Nej, nu väntar en bajsblöja tydligen Och sedan sängen, trött som få!

Justja, den 25 Augusti ska jag på första "Viktträffen". Spännande, men sjukt nervös!

• Hallonsocka

Hej! Måste ju kika in och hälsa glad midsommar, om än liite sent :-P Vi kom hem från lule i torsdags helt knäckta efter att ha varit där i en vecka. Det bjuds på så mycket mat! Men vi fick en hel del gjort, for till Boden och hann även med haparanda och IKEA och stan i lule såklart. Bästa är de har ´cubus där som vi saknar i umeå :-P Fick håret klippt, hittade ett par sneakers och lite kläder till allihopen. Nu ska jag sätta igång med käk och sedan ta ¨My på cykeln till mamma.

Vilka är det som fortfarande har barn i magen nu och när är bf?

• RosaNapp

sthlm: vad mysigt Njut!

Den här helgen har varit lyckad, men intensiv! Perfekt väder, varken för varmt eller för kallt, inte överfolkat på Liseberg och rätt ok mellan mig och L. Det blev Liseberg på midsommar och på lördagen en tur till Universeum och Paddan. Fick en flytväst till A att ha på Paddan, men den fick jag ta av. Han vill naturligtvis amma på båten och sen somnade han. Tyvärr hann jag inte få kort på honom när han hade den på sig. Tror nästan flytvästen var större än honom!

Idag är dom stora barnen med L på kalas hos farmor. Jag och lillebror slappar hemma.

Lillebror har fö till 99% fått ett namn, återkommer när det är 100% spikat

MissHellen: det går trögt. Är nästan klart tillräckligt för att vi ska kunna flytta klart, saknas tid och bärkraft. Hade gärna sett att det var klart nu, men det blir ju inte alltid som man vill. Lycka till på viktträffen

• sthlmstjejen

Rosa: Vad skönt att du o L verkar kunna umgås litegrann iaf, kan ju vara en bra övergång nu när ni ska flytta. Ska du ha barnen 100% då eller?

Heidi: Hur är det med magsjukan nu? Har det blivit bättre? Krya på er!

Min midsommar har inte varit så bra, skulle ju firat på Gotland men det gick ju inte så vi gick till ett firande här i närheten men jag kände mig så ensam där, alla var där som mamma, pappa barn

Men helgen har slutat bra då jag o mannen jag träffar sågs med alla barnen, känns som ett steg på en väldigt bra väg  

• RosaNapp

tessiej: kul med rutin-ul . Då har nästan halva tiden gått...

Lana: hur går det? Tungt?

sthlm: ja, det stabiliserar sig nu väl. Kan nästan tro att vi inte ska skiljas vissa dagar. Snacka om förvirrande! Kul att det går så bra för dig

Rimfolina: kul med "ny" bil.

VT: vad jobbigt du har det nu. Ögat- det klan inte vara ren stress då?

• RosaNapp

bilder av helgen finns på bilddagboken. vill ni ha lösen så inboxa mig
    MammaMonika heter jag där

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11