Tack för alla era kommentarer ang amning. Som läget är nu ammar jag honom typ en kvart och sedan ger jag ersättning efter det. VI har fått en mkt mer behaglig vardag nu då han är nöjd mellan matningarna, istället för att all vakentid ska gå åt till att han inte ska gråta. Vi kör nog på så här ett tag till.
Kvack
Åh! Jag tycker såna är skitroliga men lite fegis som jag är vågar jag knappt hoppa på dem.
Balder på Liseberg går bra, men hoppa studsmatta, där fegar jag ut. Hahaha!
Sthlm
Så trist med resan! Stackare. Gotland har jag inte varit på men det sägs ju vara så fint. Du -vad heter din flirt?
Känns det fortsatt bra med honom?
Lana
Jag hade också jättesvårt för de stunder då Lyckeli gnällde i slutet då jag var gravid. Jag hade liksom inte ork att lyssna på det. Hoppas hon är gladare nu!
Vi är fortsatt förkylda här, alla utom Marcus, som jobbar. Han kommer turligt nog hem idag, för jag vaknade imorse med stora bölder på ögonlocket. Jag vet inte vad det kan vara, tror inte det är någon vagel eller så för jag ser ingen prick på dem. Jag fick en läkartid halv två idag, så vi får se va domen blir. Känns trist, Jag ville ju ha en lugn tid nu med mina två barn under midsommar. Jag bara hoppas det inte är en ögoninflammation. Det sägs ju vara så himla smittsamt.