• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

heidi,precis,det är ju inte kul att betala om jag inte minns fel,en sumam och sedan inte må så bra av den.
    Jepp bara 30 kvar ja det är inte långt kvar.har ju 9 dagar tills när detka nbli när som hällst
    nja jag fick lite på kärlekshandtagen och rätt mycket högst upp på innanlåren.nu är de på innalåren dubbelt så stora.och igår kom på vaderna och lite hela vägen upp på innanlåren och bredare på kärlekshandtagen.inte poppis...men men
    Har inte börjat grunna på det för mycket då jag tror jag kommer längta galet mycket.men jag måste nog börja förbereda mig med hur jag vill ah det,och att det snart är på riktigt.tänkte ta fram vaggan nästa vecka,kläderna är redan inpackade i de nya garderoberna.men inget annat är fixat.jo vagnen då.så jag ,åste nog förstå att det snart är dax.

• Lana

heidi,jo jag är nog rätt nervös över förlossningen.då jag inte vet hur en "vanlig" går till.inget hände ju spontant sist utan tvingades fram.mognaden av atppen,latensfasen och hela alltihopa.!

• goshheidi

Lana, Vi ska hoppas på det bästa. Det brukar ju oftast gå lättare andra gången. Jag, Jucea och VT är i varje fall levande bevis på det ;)

Nu ska jag gå och käka lite kvällsmat. Hungrig som en varg. Har knappt hunnit äta något idag :/ Det kan gå ända till klockan 2 ibland innan jag kommer på att jamen jösses jag har ju inte ätit någon lunch än(!) och ikväll lagade jag ingen god mat så det blev inte så mycket ätet.
    Men smoothies har jag blivit som galen i. Jag lagar en åt mig och F varje kväll. Han älskar dem han med. Denhär är godast: 1 dl vaniljyoughurt, 1 dl apelsinjuice, lite banan, lite mango, lite blandade bär, 1 digestivekex.

• Saliva123

heidi
    mmm, digistive-kex i smoothie! måste testa imorgon! min andra semesterdag..! 

• Rimfolina

Lana: Tack!

sthlm: Det måste vara en himla berg- och dalbana mellan de känslorna... Kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att vara utan barnen.

• jeng

Jag har blivit fuskig när det gäller kosten. Hela den här veckan, med stat förra helgen har varit totalt kaos.... Har inte haft det jag borde ha hemma, ingen har hunnit eller orkat åka och handla, och man har fått äta av det som finns... Ingen höjdare. Då gör det också att det blir väldigt lätt att gå på chokladen på kvällen sen,.... *morr* Nej, idag är det skärpning som gäller....

• Lana

jucea,det är lovligt att ha en sådan vecka.nya tag till nästa.du har ju varit super duktig hittills och kommer klara detta galant.

• Lana

Nu är vi trötta här hemma efter en lång dag med först besök av min Syster från 8-14,30.sedan en tripp till VT 15,30-18,30 och sedan ahr vi städat och packat här hemma för imorgon bär det av till skånelandet och min mamma
    Nu blir det dock läggdax.

• jeng

Ikväll är jag GLAD! Insåg en sak eller 2 ang jobberbjudandet, och nu är jag riktigt nöjd med att jag inte tog det!

• linn78

hej! uppe tidigt idag (precis som alla andra dagar...) Varför skulle just JAG få en icke sovande, morgonpigg unge?Obestämd

Var tvungen att gå in och kolla på FL eftersom Carina nu är igång igen med hennes trams och jag kunde bara inte låte bli att svara henne i går innan jag gick och la mej. Men hennes sista svar var riktigt underhållande så det var trevlig morgonläsningSkrattande

Ha en trevlig bröllopsdag idag allihop! Någon som vet förresten hur dags dom beräknas anlända till kyrkan? Det är det enda jag vill se, det och själva vigseln då alltså...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11