KaOl
Njaaa.. två månader är det inte. Han blir fyra veckor imorgon.
Men grejen är, och nu kommer det lustiga, men som alla bm säger "jamen såååå är det" till; sedan jag gav upp bröstmatningen så har jag bara lagt honom till bröstet då han varit ledsen och fått vänta på flaskan lite, och han äter JÄTTEBRA där nu sedan jag skulle sluta med det. :-O Så nu ger jag det igen, före de flesta amningar, iaf några minuter. Så kan det vara. Och alla bm skulle väl säga att det beror på att jag är avslappnad nu och att han känner det. Troligen rä det så. Plus att förkylningen börjar släppa för honom, så han kan andas då han äter igen.
Vart i Kroatien ska ni bo i tre veckor? Vilken LYX! Då förstår jag att du har jobbat så mkt under våren, för att ha råd med det.
Rosa
Ja, jag har verkligen kämpat. Och nu verkar det ju som att jag ammar lite iaf, ännu, vilket gör mig glad.
Den där scenariot du beskrev låter... tja, påfrestande. Jag blir galen då båda mina barn gnäller, och det är ju bara två. Har du besökt nya lekplatsen mitt emot badhuset i Uddevalla? Är den bra? Funderar på att försöka komma dit nästa gång jag är i de trakterna.
Sthlm
Oj va hon pratar, Frida! Lyckeli säger också fyraordsmeningar ibland men jag tror inte andra än jag och Marcus förstår ens hälften av det hon säger. 
Jag kan meddela att Lana är hemma än. Ingen bebis med andra ord, men har hon tur kommer den ju ganska snart. 
Jag har börjat försöka gå ner i vikt nu. minst 20 kg behöver bort innan jag är på plusvikten. Jag vet inte om jag nånsin varit så stor som jag är nu...