Gomorron!
VI har haft en jättebra midsommar, och igår var vi ute hela dagen här hemma. Fick fram poolen, men den är trasig på ett ställe som verkar som det inte går att laga, mitt i en skarv... SUCK!!! Jaja, vi får väl se om Ph lyckas med det idag helt enkelt... lagkningslapparna bygger ju på att de spänns ut, men det gör dom ju inte när det är i en inåtvinkel, den dras ju bort istället... SUCK! Men men, vi får väl köpa en ny då helt enkelt. Vi har haft sönder den pga dumhet, hade den utomhus i vintras, eller vinterförvaring i växthuset... Fattar inte varför men det var tydligen en bra idé just då...
Vågen visar bara uppåt nu trots att jag sköter mig. Det måste vara vatten, för jag kan lixom inte gå upp i den takten... Trist bara när man inte får bra resultat. Har iaf en vikt från torsdag och då var det iaf vettigt. jaja... Nu har Ph semester också så nu ska jag försöka ut och röra på mig lite mer!
Ted blev avis på alla som kunde prata på midsommar, så nu har han börjat babbla som tusan. Fortfarande bara ett och ett ord, men iaf så verkar det lossna lite! Så idag kommer mormor (mamma) så ska han få visa upp att han minsann lärt sig säga det nu