KaOl: jag är kanske lite motvalls och tycker att om ni ska var stenhårda med hjälm för dottern så borde ni också vara det, på er själva. Och använder hon inte hjälm får hon inte använda cykeln? Att ta bort dator/mobil tror jag inte på, uppenbarligen fungerar det ju inte på henne heller? Tror det blir svårare för henne om hon inte får använda cykel, då får hon gå hela tiden?
VT, jucea: ja än så länge har inget hänt, mer än lite mer tryck neråt och större slemklumpar
. Trodde faktiskt det var på g inatt, men jag har fått sova rätt gott i flera timmar och nu känner jag ytterst lite så det är inte på g än.
VT: vad skönt att han själv tog upp det och på det sättet du också ville
Nja, det kändes ju, det var ju inte skönt direkt, men det var uthärdligt, speciellt när hon hållt på ett tag. Jag blev mest kissnödig
. Och så frågade hon hela tiden om hon skulle sluta och jag sa, nejdå fortsätt. Då skrattade hon bara: det är inte alla som vill att jag ska fortsätta
Så många tycker nog det är riktigt obehagligt. Jag tyckte mest att när hon ändå gjorde det så kunde det ju bli gjort ordentligt så det verkligen skulle få chans att ha effekt isåfall
.
sthlmstjejen: hinnsvepning är när bm drar i hinnorna och försöker lossa dom lite. Det kan reta till värkar, men fungerar ju bara om man är tillräckligt öppen så bm kommer åt.
Angående L: han verkar inte bry sig det minsta. Han går på som om jag redan är borta ungefär. Det märks att han redan är "borta" iallafall.