• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • sthlmstjejen

Oj vilken upplevelse att föda hemma i badrummet! Hoppas att allt gått bra! Gick hon länge med värkar? Det där har varit min oro för mina förlossningar har alltid gått så fort, men jag har åkt in nästan direkt så det har ju varit lungt

• Lana

socka,hihi,förlåt att ja gskrattar lite.ser det hela framför mig.så gör min Elly med,dock inte så hon spyr men ändå.SÅ envis.

sthlm,hon har mest haft SD,men imorse tyckte hon att de gjorde ont.men inte så ont att man inte kunde härda ut dem.de var också korta.Så timman innan så klockade hon var 4e minut och plopp så kom lilltösen dock vet jag inte hur det gick till.Jo hennes slempropp gick imorse med.

• sthlmstjejen

Lana: Haha låter som en smärttfri förlossning iaf, att inte ha så ont och vips är ungen född Blir nog många barn för henne hihi.

• Lana

sthlm,haha ja jag sa det till VT förut att hon blir en riktig barnfödarmaskin

• 3 barns mamma84

lena: fan vad coolt hehe förstår att du e chockad skulle jag oxå ha varit
    Grattis till dottern hon födde

Själv är man på bim+2 började med illamående igår och idag kissar i massor hunger trött som bara den flytningar svullen mage ont i huvet illamående på köpet

Ömmabröstvårtor så underbart
     ska testa mig den 20.e om 4 dagar
    Låter så himla lovande till o med sambon planerar en ny barnvagn o massa mer haha han har fått bebis feber gravi feber älsklingen då
    Snart ska jag sova igen är så trött ska upp imon för att jobba..

Kalendern vissar v 3+4 vecka 4 bf datum 25 dec

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • goshheidi

Carina, :) Kanske det inte var ett spökstreck du fick trots allt. Varför väntar du fyra dagar? Testa imorgon vetja om du har stickor? Morgonurinen är den bästa.

• 3 barns mamma84
    goshheidi skrev 2010-04-15 21:49:08 följande:
    Carina, :) Kanske det inte var ett spökstreck du fick trots allt. Varför väntar du fyra dagar? Testa imorgon vetja om du har stickor? Morgonurinen är den bästa.
    Det var nog inget spökstreck hehe för jag testade mig 11 april och jag hade bim 13 april så det var ett mkt synlig streck men som gav utan färg ja det var nog för pregg ska man testa med då man har bim har jag lärt mig

Har inga stickor nu men jag tänkte göra så att jag slutar imon kl 13.00 så tänkte jag om jag ska gå till läkaren och be om gravtest dom e ju så snälla här i danmark
    så går jag dit och frågar om jag ej får och ej får tid eller tid då det ej passa mig så köper jag en den 20.e då behöver jag ingen morgon urin ju har ju passerat bim dagen då i massor

Har inga tester hemma typist när man behöver finns det inte haha
    Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • Lana

Det hade gått bra för dem och de låg på förlossningen och väntar på ett rum på BB vid 20. Tösen vägde 3330g och var 51lång Så kul för dem.

• RosaNapp

Lana och VT: så hon har fått nu? Hon var med i "min" apriltråd ett tag, kommer jag ihåg . Oj, vad snabbt det gått och vad skönt att det gick så bra.

Jag klockar värkar. Inte så täta, men dom blir lite intensivare efterhand. Har långa, starka på ett par minuter. Därimellan några få svagare som knappt märks.
    Fast nu när jag gick och gjorde lite mackor så lugnade det sig, har kommit med 10 minuters mellanrum ungefär annars. Så jag hoppas det sätter igång inatt ordentligt . Mor är iallafall här för säkerhetsskull och jag tänkte mig en liten promenad om ett tag för att se om det hjälper till lite.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11