• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

Oj vad många sidor det var att komentera,har läst dem men minns inte en sak jag skulle komentera

Jo KaOl;jag tycker ni gör rätt ang cykelhjälm och data mm.och itne dumt att ta mobilen på kvällen heller.

rosa,jag hellar på dig och som de andra det är är sjukt spännande.

Har haft en liten down period här hemma,där jag har känt mig som världens sämsta mamma med världens sämsta tålamod.och jag har haft världens sämsta tålamod.som skönt nu är att jag är tillbaka,även min pigghet efter ca 13v med trötthet är tillbaka. Mitt 4d gick toppen bra,det var skitkul Bebis är sååå lik Elly tycker jag. Så nu längtar jag om ännu mer

• jeng

lana,

vad skönt att du mår bättre!
    Jag kände mig precis likadan mot Ted förut. Man orkade inte leka, hade apkasst tålamod, och kände sig usel som mamma. Som tur är så reder dom sig ju jättebra själva. Man får göra sitt bästa. På så vis är det ju skönt att de är så pass små fortfarande så att dom inte märker av det på samma vis. Vänta bara, Elly kommer ge igen sen när du sitter upptagen och ammar nya bebisen
  • jeng

Snart kommer ph hem med släpet. Vi har hyrt det i en hel månad så vi ska kunna köra alla grejer och dessutom köra till tippen osv. så ikväll ska vi lasta pianot, om vi hittar tillräckligt med folk för att få på det på släpet. Den här gången ska jag packa lite verktyg till trädgården, utemöblerna, grillen och troligtvis ungarnas sängar också, så dom kan få sina riktiga på plats. nästa helg går flytten på riktigt

• Lana

Jag är helt i chocktillstånd här hemma och vet inte om jag ska tro på det eller inte än Men har en god vän som precis födde en dotter i badrummet. Ambulansen är på väg.Helt sanslöst!!! SÅ kul för dem att hon äntligen kom,hoppas nu allt går bra.

Jucea;TACK! Ja precis det kommer hon nog Det är så jobbiga känslor bara och såååå skönt när de är borta.

• Lana

Ja det är väldigt häftigt,jag sitter bara och väntar på ett sms att allt gått bra.me nde åkte ju in för en timma sedan så det lär ju dröja.

• Hallonsocka

Lana: WOW! Vad läckert Hiihi! Hoppas du får höra från dem snart

Urj vi har haft en lång dag. Städat, tvättstuga, lång promenad då det blev dags för middag blev My så arg för att hon inte fick som hon ville att hon skrek tills hon kräktes(!!!) nu Har hon dock fått i sig massa mat (hon ville väl kompensera för det som kom upp :-/) och dessutom grymt goda jordgubbar från Spanien. Hon skrattar och dansar! Nu vill hon sitta i famnen. cya!

• linn78
    Lana skrev 2010-04-15 15:56:07 följande:
    Jag är helt i chocktillstånd här hemma och vet inte om jag ska tro på det eller inte än Men har en god vän som precis födde en dotter i badrummet. Ambulansen är på väg.Helt sanslöst!!! SÅ kul för dem att hon äntligen kom,hoppas nu allt går bra.Jucea;TACK! Ja precis det kommer hon nog Det är så jobbiga känslor bara och såååå skönt när de är borta.
    oj lana! Häftigt!! Måste fråga om det var zirup? Jag läser ju fortfarande den tråden trots att jag slutade skriva för längsen{#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_wink} Jag har förresten en kompis som födde sin dotter i hallen, hon sprang upp för trappen i slutet av grav och direkt nästan kom flickan hihi
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11