Lina S skrev 2010-05-05 17:32:06 följande:
nu blir Steve skitmallig haha tur att han är världens snällaste också hittade Sam innan plaskandes i toaletten med Elliots kiss för han hade inte spolat Jag kan inte lämna ungen en sekund utan att han ställer till oreda, är era sådan också. En Elliot i repris....Han har också rivit ut hela toalettskåpet (ett ståendes högskåp), fått tag i en penna och målat bordet, rivit isönder 2 böcker, tagit en stol och klättrat upp till fruktskålen och tagit en tugga av alla frukter och detta på loppet av 10 minuter... suck...Varför får jag bara ligistungar, jag vågar inte skaffa en till
Härligt med kisslekar!! Axel stod häromdagen och kollade när Ivan var och kissade (stod upp) och innan Ivan hann reagera så hade Axel stuckit in handen i kisstrålen och lika snabbt in i munnen

Jag fick nästan lust att tvätta ungen med tvål i munnen, haha.
Annars är han inte så himla "hyssig", han är bara sååå envis och lyssnar aldrig. Dom säger tom på dagis att dom stora barnen alltid ger Axel vad han vill ha för han spänner blicken i dom, drar så mycket han kan i grejen och skriker tills dom ger sig
Lana: ja, just det!! Men det känns lite långt att åka för några timmars lek. Fast med ögon godis så är det kanske värt det

. Nä stackars Steve, han skulle nog ha det ganska jobbigt om alla vi trånande -08 mammor kom, hahaha!!