• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lina S

Så roligt att vi blir ett gäng på lördag! Klart att alla som vill är välkomna!
    Ska vi sikta på runt 3-tiden, så hinner barnen sova middag först och jag hinner gå lite i stan och äta lunch och så. Vad tror ni om det?

VT - jag tar med Steve för din skull

nä nu kommer snart min kompis på lunch så jag får sätta fart!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina
    Tre blir perfekt. Och jag vågade inte riktigt fråga om du skulle ta med Steve, så det var tur du bekräftade min förhoppning. VI kommer alla tre härifrån, så kan Marcus springa efter Lyckeli på lekplatsen medan jag sitter på baken och snackar skit med er andra.

• 3 barns mamma84
    linn78 skrev 2010-05-04 22:03:59 följande:
    2 barns: jag bara svarade på vt´s fråga.. Men nej, jag anser inte att det är en bebis i v 8 och då blir man inte ängla mamma heller.Hallon: Jag läste också din blogg!!!
    Skönt att alla har det olika vore mkt jobbigt om alla tyckte det samma !!
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84
    KaOl:
    Det känns bara så jobbigt jag känner mig inte en gravid kvinna ännu men visst har lill magen kommit fram hehe men jag vågar inte vara så glad ännu men sen så mf jag hade jag var så lycklig så glad så längtans full sen (Sprack allt i samman) och jag hade inget hjärta kvar.
    Tror jag aldrig varit så jävla lessen herregud jag kunde inte låta bli och gråta och känna hugg i hjärtat av sorgen jag fick uppleva

Men jag har inte sagt att jag är en Ängla mamma tutan det har iaf Linn trott fel om hon menade mig MEN jag har bara sagt ( Mf barnet eller ängel bebisen) INTE ängla mamman

Idag fick jag sluta kl 13. åh härligt nu sitter jag o ebba och äter flingor hehe är så hungrig.
    Och känner fortfarande hunger hmm aja jag får väl ta med
    Sambon slutar kl 15 och nu somnade ebba på soffan haha en trött tjej
    Sen ska jag städa lite oxå.
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • linn78

Rosa: Skönt med lägenhet!! Lycka till!!

2barns: jag har inte nämnt dej överhuvudtaget i mina inlägg, som sagt så svarade jag bara på VT´s fråga om hur jag kände över att "blivit av med" ena tvillingen.

Åhh så trevligt med en träff!! Och en Steve träff till råga på allt{#lang_emotions_wink} Hmm, skulle jag inte nåt ärende i Göteborg till helgen??

• Vilda Tiger

linn
    Hahahaha! Jag ser lika mkt fram emot att få träffa Steve som att träffa Lina, nästan.

• Lina S
    nu blir Steve skitmallig haha tur att han är världens snällaste också {#lang_emotions_heart}

hittade Sam innan plaskandes i toaletten med Elliots kiss för han hade inte spolat {#lang_emotions_throwup}
    Jag kan inte lämna ungen en sekund utan att han ställer till oreda, är era sådan också. En Elliot i repris....
    Han har också rivit ut hela toalettskåpet (ett ståendes högskåp), fått tag i en penna och målat bordet, rivit isönder 2 böcker, tagit en stol och klättrat upp till fruktskålen och tagit en tugga av alla frukter och detta på loppet av 10 minuter... suck...
    Varför får jag bara ligistungar, jag vågar inte skaffa en till
    Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lana

Linn,jooooo det har du ju.du ska ju leka i slottskogen med oss

Lina,oh jasså du har också en sådan tjäck liten skrutt hemma.Elly är ett yrväder utan dess like.hittar på otyg bara jag vänder mig om.behöver inte ens göra det ibland
    Haha nä jag har grunant på det med,tänk om jag få EN TILL vilding som Elly,men jag hoppas på en lugn och harmonisk liten sak så man hinner med båda.

• Lana

Har haft ett sådant skummt tryck med mina sd idag.det trycker neråt,inte mot hålet utan det känns som bäckenet töjs ut och nedre delen av magen pressas ner.och det bränner i ryggen på mig.helskummt.går som en gammal kärring

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11