Mareldsbarn skrev 2010-05-05 22:09:35 följande:
VT; Jag börjar den 24:e maj och det är en gruppbostad som skall startas upp med neuropsykiatriska funktionshinder. NI pratar date i helgen! Det hade varit jätteskoj!...dock är det en jobbhelg för mig Jag har även löst lite komp för att jag skall ut med ett stort gammalt tjejgäng på restaurang på lördagen. Ni som skall träffas får gärna uppdater med info och foton sedan så man kan få känna sig lite passivt delaktig Rosa, Grattis till lägenheten. Skönt att du fick den men givetvis förstår jag att en del av dig tycker att detta är tungt. Klart det är så. L var ju mannen du hoppats dela ditt liv med och nu är delen över. jag tror dock att du mår brai slutändan av det hela men det betyder ju inte att själva processen är enkel. Gott att höra att lilleman mår bra. Även jag är nyfiken på vad det blir för namn har ni några ni bollar mellan eller?NU har jag också fått skratta åt Steves namn Carina, jag blir inte klok på ditt inlägg. Kanske du var trött när du skrev det. Det låter som att du är väldigt arg på dina barn och jag får lite ont i magen när jag ser hur du i de situationer du beskrivit i ditt senaste inlägg har bemöt dina barn. Jag hoppas inte att du anser att Didos är så pass stor att han kan förstå en tillsägelse och inse konsekvenser av sitt handlande. Jag hoppas inte heller att du tror att Ebba är dum och spottar ut maten TROTS att du köpte hello kittyglasögon åt henne innan på dagen. Jag kan inte låta bli att skriva några ord till dig. Det är säkert fel att ens kommentera det inlägget eftersom ingen annan har gjort det. Men nu gör jag det och snart är det gjort. Hoppas du mår bra med bebis i magen i varje fall och att jag totalt missuppfattat med mina tolkningar av ditt inlä
gg.Nu blir det sängen. Har en nedrans förkylning med halsont som har etsat sig fast i mig och vägrar släppa. Hata! God natt alla
Nu får du ta och lägga av vad är detta vad har jag gjort för fel jag har inte sagt att jag slår mina barn jag misshandlar inte mina barn alls så du påstår att ett aj aj är FEL vad fan alltså nu blir jag jävligt arg jag har inte gjort ett piss!!!!!!!!!!
Ska ett barn spotta på talriken och jag ska bara jaha ville du inte ha gummanemn ta en maka då!!!
Nej in i rummet för att uppföra sig tror du inte hon skrattade efter hon gjorde det Du ska man inte lägga dig in för jag vet vad jag gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!