• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht

Så här ser min Frog ut just nu.

Brun canvassuffla, original frog sandbas och varukorg och så fina sandåkpåsen som jag tagit över av Kavat (tackar, så nöjd!) och så nyvirkad bygelprydnad inför mässa och outfitpremiär.

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/php6lnggb.jpg

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-04-18 14:02:35 följande:
    Så här ser min Frog ut just nu.

Brun canvassuffla, original frog sandbas och varukorg och så fina sandåkpåsen som jag tagit över av Kavat (tackar, så nöjd!) och så nyvirkad bygelprydnad inför mässa och outfitpremiär.
    Hjärta
  • passau

Fr S, tror d e en på Dagis som har den vagnen, har iaf sett en lilnande där... Den blir för stor Ohios löd för min smak...

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-04-18 14:11:05 följande:

Lattehållaren är bra till mkt !
    passau skrev 2011-04-18 19:03:08 följande:
    Fr S, tror d e en på Dagis som har den vagnen, har iaf sett en lilnande där... Den blir för stor Ohios löd för min smak...
    Ohios löd? (ihopfälld?)
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11