• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-04-18 18:59:35 följande:
    Snygg mössa i vagnen prus S valde tyg
    we love it! Perfekt "dagis" mössa oxå, går ju inte att märka mer
    AnPa skrev 2011-04-18 19:24:17 följande:
    Asereht: FIN!! Jag måste bara säga att jag är lite smått förälskad i dina bunpbarskydd, så söta!
    dem är det bästa ! Makes the hole thing komplett !
  • AnPa

Tant Prus: Ja när man ser bilder med och utan Asereht's fina blommor på vagnen så blir jag mer och mer övertygad om att jag måste fixa något till min bumpbar. Jag är inte ens i närheten av att kunna virka öht, men kanske ska sy något som substitut ;) Älskar att de är så snyggt färgmarchade och yttligare en färgklick!

• Kavat

Idag har jag varit riktigt händig och sprättat och tejpad varukorg! Nu återstår bara lite sytid.

Blev dock apsur när jag upptäckte att den jäkeln säljaren som sålde varukorgen till mig sytt i den där det gått sönder Den hade alltså trasat sig lite innan jag fick den och då lagade hon väl och sålde. Kanske fick hon en ny dessutom på garantin?!?
     Men sket i glömde att tala om den lilla detaljen för mig. Sådant kan göra mig galen. Jag förstår inte hur folk kan vara så oärliga. Och att jag inte synade mer noggrannt när jag fick den... Men det var väldigt snyggt sytt i kanten men det hjälper ju inte när den gick sönder igen... Man måste ju sprätta och laga och sy igen om det ska bli bra. *vet*

Oavsett så hoppas jag att den blir i skick som ny och håller när jag är klar med den.

• Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-04-19 20:08:24 följande:
    Idag har jag varit riktigt händig och sprättat och tejpad varukorg! Nu återstår bara lite sytid.

Blev dock apsur när jag upptäckte att den jäkeln säljaren som sålde varukorgen till mig sytt i den där det gått sönder Den hade alltså trasat sig lite innan jag fick den och då lagade hon väl och sålde. Kanske fick hon en ny dessutom på garantin?!?
     Men sket i glömde att tala om den lilla detaljen för mig. Sådant kan göra mig galen. Jag förstår inte hur folk kan vara så oärliga. Och att jag inte synade mer noggrannt när jag fick den... Men det var väldigt snyggt sytt i kanten men det hjälper ju inte när den gick sönder igen... Man måste ju sprätta och laga och sy igen om det ska bli bra. *vet*

Oavsett så hoppas jag att den blir i skick som ny och håller när jag är klar med den.
    hoppas med

(*skickar bajsblöjor till oärlig säljare*)
  • Fröken Småland

Irriterande med oärliga säljare!

Idag skall jag åka och bada med mina och brorsans barn. Det är standardutflykten i vår familj

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11