• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-04-20 08:09:30 följande:

Idag skall jag åka och bada med mina och brorsans barn. Det är standardutflykten i vår familj
    Mysigt! Hoppas att du menar innomhus Flört Här ska det städas hela dagen, passande då solen ligger bakom ett stort molntäcke. Får se om jag lyckas städa utan att V skäller ut dammsugaren och stänger av den hela tiden.
  • Tant Pruselius

jag har lite svårt att greppa det här med VART silikonsprayen ska sprayas, känns som om jag gör fel och att det mest blir välldigt kladdigt och glansigt...
    Så jag tänkter så här - jag tar med mig en flaska till vår parken-träff (NÄR?! Passar helgen den 26:e?) så får alla proffs hjälpa mig man får inte vara dum !

• Kavat

Jag är äntligen färdig prus! MEN jag är dock inte säker på att jag kan sälja den. Måste tvätta och se hur den blir på först....

• Kavat

AnPa, köpte på blocket för ca 10 mån sedan och har ingen aning om vem säljaren var...

• Kavat
    AnPa skrev 2011-04-20 19:17:16 följande:
    Har iaf slängt upp bilder på grodan i bildtråden nu, jag är kär!
    Snygg! Hjärta
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-04-20 15:15:43 följande:
    Jag är äntligen färdig prus! MEN jag är dock inte säker på att jag kan sälja den. Måste tvätta och se hur den blir på först....
    gulle gulle du !
    *håller tummar för att det snart kommer en röd korg till sthlm*
  • Fröken Småland

Hej tråden! Efter en hektisk gårdag fortsätter dagen i samma spår. Idag skall jag förflytta mig 13 km i bil och lämna av sonen på påskfest på dagis under pågående seminarium utan att det märks. Klarar jag det så har jag överträffat mig själv

SKulle kommentera en massa men har glömt tyvärr. Vårvädret är i alla fall härligt! Solig

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11