• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Jäjjjj! Heja mig själv, det gick hur  bra som helst OCH min studiegrupp gjorde i princip hela examinationsuppgiften igår, utan att veta att veta om det *gillar*

Glad påsk alla!

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-21 09:05:03 följande:
    Frk småland: har en känsla av att du klarar det ;) Vem annars skulle göra det? :P Underbart väder är det!
    jag har samma känsla som du
  • Fröken Småland

På tal om Polarns skaloverallrea: jag har ju en grön i strl 104 och köpte en ny grön nu i strl 116 plus en marin i strl 110 så att den gröna hinner vara borta ett tag innan det är dags att ta fram den igen i en större storlek

Och så blev det tre t-shirtar: med ballonger, cupcakes och drinkar

*mörkar resten*

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-21 15:16:38 följande:
    På tal om Polarns skaloverallrea: jag har ju en grön i strl 104 och köpte en ny grön nu i strl 116 plus en marin i strl 110 så att den gröna hinner vara borta ett tag innan det är dags att ta fram den igen i en större storlek

Och så blev det tre t-shirtar: med ballonger, cupcakes och drinkar

*mörkar resten*
    strö salt i såren du ! Skulle döda för en grönjöling skaloverall i grönt !!
  • Thulo
    Fröken Småland skrev 2011-04-22 21:14:46 följande:
    Kraschad dator
    Men det var ju inte nå bra
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11