-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
K kavat & Prus: Tack! Jag är så nöjd så, Nu ska jag bara bearbeta blivande maken om en sommarsuflett i någon smarrig färg. Ska försöka hålla utkik efter en röd varukorg också, till tant p alltså ;)
-
Jäjjjj! Heja mig själv, det gick hur bra som helst OCH min studiegrupp gjorde i princip hela examinationsuppgiften igår, utan att veta att veta om det *gillar*
Glad påsk alla! -
jag har samma känsla som duAnPa skrev 2011-04-21 09:05:03 följande:Frk småland: har en känsla av att du klarar det ;) Vem annars skulle göra det? :P Underbart väder är det!
-
Tant Pruselius skrev 2011-04-21 14:43:33 följande:jag har samma känsla som du
-
På tal om Polarns skaloverallrea: jag har ju en grön i strl 104 och köpte en ny grön nu i strl 116 plus en marin i strl 110 så att den gröna hinner vara borta ett tag innan det är dags att ta fram den igen i en större storlek
Och så blev det tre t-shirtar: med ballonger, cupcakes och drinkar
*mörkar resten* -
strö salt i såren du ! Skulle döda för en grönjöling skaloverall i grönt !!Fröken Småland skrev 2011-04-21 15:16:38 följande:På tal om Polarns skaloverallrea: jag har ju en grön i strl 104 och köpte en ny grön nu i strl 116 plus en marin i strl 110 så att den gröna hinner vara borta ett tag innan det är dags att ta fram den igen i en större storlek
Och så blev det tre t-shirtar: med ballonger, cupcakes och drinkar
*mörkar resten* -
Kraschad dator
-
Men det var ju inte nå braFröken Småland skrev 2011-04-22 21:14:46 följande:Kraschad dator
-
Dagens hiss: det är supertorkväder ute när jag har tvättad sex maskiner tvätt (påskresa och spysängkläder)
-
Skönt det! Maken hade också tvättat en massa å hängt ut när jag gick upp :)