-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*duktig make*Riskiflickan skrev 2011-04-26 16:28:25 följande:Skönt det! Maken hade också tvättat en massa å hängt ut när jag gick upp :)
-
Ja, han hade dammsugit också :)
-
Önskar att min tvättade och dammsög!
-
Vilken dröm-man du har Riksi!!
-
Min man tvättar inte men han dammsög och körde in ved idag innan han stack till jobbet
-
Usch... min fina pärla ska flytta till värnamo
.... jag är en galen person som ber henne lova mig att smörja in barnvagns-chassit med silikonspray lite då och då
. Vill ju bara veta att vagnen ska leva vidare utan min vård och ömhet
-
Jag kan åka och hälsa på den då och då och se så att den har det braLindadjo skrev 2011-04-26 17:41:48 följande:Usch... min fina pärla ska flytta till värnamo
.... jag är en galen person som ber henne lova mig att smörja in barnvagns-chassit med silikonspray lite då och då
. Vill ju bara veta att vagnen ska leva vidare utan min vård och ömhet
-
Gå runt i Värnamo som en papparazzi, smygfota den om du ser den... jag kan ge dig hennes adress sen så kan du köra förbi huset och se så de inte förvarar den utom hus osvFröken Småland skrev 2011-04-26 18:03:42 följande:Jag kan åka och hälsa på den då och då och se så att den har det bra
-
Jag får skaffa google earth, och zooma in deras hus. Då ser jag kanske om den står ute lite för mycket, och kan maila och skälla ut henne
Galen? Jag? Nejdå!
-
*gilla*Lindadjo skrev 2011-04-26 18:08:10 följande:Jag får skaffa google earth, och zooma in deras hus. Då ser jag kanske om den står ute lite för mycket, och kan maila och skälla ut henne
Galen? Jag? Nejdå!