• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2011-04-26 16:28:25 följande:
    Skönt det! Maken hade också tvättat en massa å hängt ut när jag gick upp :)
    *duktig make*
  • Lindadjo

Usch... min fina pärla ska flytta till värnamo .... jag är en galen person som ber henne lova mig att smörja in barnvagns-chassit med silikonspray lite då och då Drömmer. Vill ju bara veta att vagnen ska leva vidare utan min vård och ömhet

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-04-26 17:41:48 följande:
    Usch... min fina pärla ska flytta till värnamo .... jag är en galen person som ber henne lova mig att smörja in barnvagns-chassit med silikonspray lite då och då Drömmer. Vill ju bara veta att vagnen ska leva vidare utan min vård och ömhet
    Jag kan åka och hälsa på den då och då och se så att den har det bra Drömmer
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-04-26 18:03:42 följande:
    Jag kan åka och hälsa på den då och då och se så att den har det bra Drömmer
    Gå runt i Värnamo som en papparazzi, smygfota den om du ser den... jag kan ge dig hennes adress sen så kan du köra förbi huset och se så de inte förvarar den utom hus osv
  • Lindadjo

Jag får skaffa google earth, och zooma in deras hus. Då ser jag kanske om den står ute lite för mycket, och kan maila och skälla ut henne Galen? Jag? Nejdå!

• Asereht
    Lindadjo skrev 2011-04-26 18:08:10 följande:
    Jag får skaffa google earth, och zooma in deras hus. Då ser jag kanske om den står ute lite för mycket, och kan maila och skälla ut henne Galen? Jag? Nejdå!
    *gilla*
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11