• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 10:10:20 följande:
    P.s. Det finns nog inte så många kvar för innan jag beställde så stod det "in stock" på min färg och efter min beställning så står det "low in stock". Så skulle tro att det finns en eller två kvar kanske? Alla röda är "low in stock" men svart med plum resp marin åkpåse är "in stock".
    Såg...
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Riskiflickan

Vagnen var jättefin, men ska nog lägga pengar på ny klädsel till buggan... Fast.... Ja, fin var den :)

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-28 10:09:46 följande:
    Funderar....
    Det tar ju en vecka innan den kommer, tänk vad du hinner rensa innan dess
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2011-04-28 10:12:48 följande:
    Vagnen var jättefin, men ska nog lägga pengar på ny klädsel till buggan... Fast.... Ja, fin var den :)
    Köp Aserehts Frogklädsel istället, så sparar du pengar och kan köpa en Breeze och hon också
  • Asereht

Jag ska faktiskt vara duktig och hålla igen. Fast det tar emot lite måste jag säga.

Orsaken är att A är så pass liten än och jag vill ha honom mot mig på heltid länge än. Hade han varit över två hade jag inte kunnat hålla mig.

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-28 10:24:14 följande:
    Jag ska faktiskt vara duktig och hålla igen. Fast det tar emot lite måste jag säga.

Orsaken är att A är så pass liten än och jag vill ha honom mot mig på heltid länge än. Hade han varit över två hade jag inte kunnat hålla mig.
    Då kan du vara spekulant på min till nästa vår Späsjal prajs only får jo...
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 10:27:06 följande:
    Då kan du vara spekulant på min till nästa vår Späsjal prajs only får jo...
    *tumme upp*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11