-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Fröken Småland skrev 2011-04-28 12:19:58 följande:Letade efter ett kortkommando och hittade en jättebra lathund, jag vet att åtminstone Asereht är lite nördig med sånt så jag delar med mig
www.proffs.nu/support/kkword.aspJag har massa sånt sparat. *inte nördig alls*Fröken Småland skrev 2011-04-28 12:24:07 följande:Alla ASCII och ANSI-koderna *nörd*
www.pccollege.se/Kurser/ASCII_ANSI.pdf -
Asereht skrev 2011-04-28 12:28:28 följande:Jag har massa sånt sparat. *inte nördig alls*Fröken Småland skrev 2011-04-28 12:24:07 följande:Alla ASCII och ANSI-koderna *nörd*
www.pccollege.se/Kurser/ASCII_ANSI.pdf -
Fröken Småland skrev 2011-04-28 09:48:53 följande:Shit, nu blev jag inspirerad i Buggatråden och spontanshoppade en Breeze
Men allvarligt; 2091 för en splitterny Breeze inkl åkpåse och fri frakt. Kan man låta bli? Tips till er som behöver en terrängvagn *frestar Asereht*
shop.mountainbuggy.com/index.cfm?tmpl=butikk&...
Firar med en -
Fröken Småland skrev 2011-04-28 10:05:49 följande:Precis!
Min man drömde en gång (när jag var i kulmen av mitt missbruk) att jag sålde båda bilarna och bytte dem mot en specialbil som såg ut som en barnvagn med sufflett och allt. Och jag var helt eld och lågor och demonstrerade alla supersmarta finesser och tekniska detaljer som jag älskar.
Jag tror han var ganska kallsvettig när han vaknade -
klart att det röda gått åt - rött är rätt!Fröken Småland skrev 2011-04-28 10:10:20 följande:P.s. Det finns nog inte så många kvar för innan jag beställde så stod det "in stock" på min färg och efter min beställning så står det "low in stock". Så skulle tro att det finns en eller två kvar kanske? Alla röda är "low in stock" men svart med plum resp marin åkpåse är "in stock".
-
*fniss* Jag har nog lite mycket att tänka på nuförtiden, idag gjorde jag en knäppp sak (jag gör nästan aldrig knäppa saker annat än planerade såna
)
I alla fall så var jag och lilleman hos pappsen och hälsade på och efter lite tjat så hade jag tvingat övertalat honom att hänga med till den närliggande butiken för att få lite sol och frisk luft. Jag lovade att jag bara skulle springa in och köpa mjölk och frukt och så fick han sitta utanför i rullstolen.
Men hur det nu var så kom jag på att jag var tvungen att hitta på något till kvällsmat, mannen jobbar kvällsskift och jag ville köpa något gott och lätt, till slut blev det korv med bröd. Sen hade de precis fått in en massa fräsch frukt så då stod jag där en bra stund och valde frukt, köpte kanske fem påsar eller nåt. Sen påminde sonen om att det är fredag imorgon = fredagsgodis så då fick jag gå till plockgodiset och han skulle så klart själv välja till sig och syrran = utdraget projekt. Sen stötte jag på en kompis som gärna ville berätta en massa om kursen hon går och ja... Det tog en stund om man säger så. Sen när jag stod och betalade så utbrast jag: SHIT! FARSAN!!! Och han i kassan bara tokglodde på mig medan jag släppte plånboken och rusade ut för att kolla så att inte gubbstackarn hade smält bort där han stod mitt i gassande solen, jag menar han kan ju knappast flytta på sig. Duktig dotter va? -
och du hoppas på arv ?Fröken Småland skrev 2011-04-28 17:39:28 följande:*fniss* Jag har nog lite mycket att tänka på nuförtiden, idag gjorde jag en knäppp sak (jag gör nästan aldrig knäppa saker annat än planerade såna
)
I alla fall så var jag och lilleman hos pappsen och hälsade på och efter lite tjat så hade jag tvingat övertalat honom att hänga med till den närliggande butiken för att få lite sol och frisk luft. Jag lovade att jag bara skulle springa in och köpa mjölk och frukt och så fick han sitta utanför i rullstolen.
Men hur det nu var så kom jag på att jag var tvungen att hitta på något till kvällsmat, mannen jobbar kvällsskift och jag ville köpa något gott och lätt, till slut blev det korv med bröd. Sen hade de precis fått in en massa fräsch frukt så då stod jag där en bra stund och valde frukt, köpte kanske fem påsar eller nåt. Sen påminde sonen om att det är fredag imorgon = fredagsgodis så då fick jag gå till plockgodiset och han skulle så klart själv välja till sig och syrran = utdraget projekt. Sen stötte jag på en kompis som gärna ville berätta en massa om kursen hon går och ja... Det tog en stund om man säger så. Sen när jag stod och betalade så utbrast jag: SHIT! FARSAN!!! Och han i kassan bara tokglodde på mig medan jag släppte plånboken och rusade ut för att kolla så att inte gubbstackarn hade smält bort där han stod mitt i gassande solen, jag menar han kan ju knappast flytta på sig. Duktig dotter va? -
Inte nu längreTant Pruselius skrev 2011-04-28 22:28:49 följande:och du hoppas på arv ?
-
Har alla sett de nya Bugga-tygerna från Missoni? Tycker?
-
Remember the 80´s!
Been there done that!
och som någon klok person uttryckte det, det var inte ens snyggt på 80-talet!