-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*väntar otåligt*Fröken Småland skrev 2010-04-21 17:17:05 följande:Zasata: man måste knäppa loss selens nedre band baktill, med de vita spännena. Jag har klippt av mina selband strax under muffarna och satt dit väskspännen istället så att man lättare kan sätta dit dyna eller överdrag. Kan slänga in en bild när jag startar datorn men skall bort ikväll så det får bli imorgon.härligt!Asereht skrev 2010-04-21 17:28:18 följande:Tjoho! Nu är maken på väg hem med våra nya (beggade) röda ektorpsoffor! Han sa att de var jättefina. Så i helgen ska vi röja och möblera om vardagsrummet. Sen när skattepengarna kommer så blir det ny tv-bänk/hylla till jättetvn. Jag är så glad just nu!
-
nu åker vi och äter grekisk middag!
Se ya! -
Ja, och det bästa är nog att de passade plånboken också dvs vi hade råd trots att skattepengarna inte kommit än. Men vi får leva snålt den här månaden ut. Fast det är det värt, gissa om det ger tillvaron ett lyft!Fröken Småland skrev 2010-04-21 17:52:03 följande:Vad roligt Asereht!
-
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51213237.html
la in bilder i BB tråden om nån vil lse
-
Ekorren: Ha ha gjorde du inte??? MÄH! Nej dom ser inte så stora ut som jag är stor/lång så blir det rätt normalt men jag kan säga att jag nu vid mer än -10kg från nov och med normalviktigt bmi har ... beredd??? 70H
-
ff inte "hittat" mössan?Angel Gbg skrev 2010-04-21 19:34:46 följande:Ekorren: Ha ha gjorde du inte??? MÄH! Nej dom ser inte så stora ut som jag är stor/lång så blir det rätt normalt men jag kan säga att jag nu vid mer än -10kg från nov och med normalviktigt bmi har ... beredd??? 70H
-
sluta bildbomba med nya bee, då vill jag oxå ha en
Idag har vi varit borta hela dagen, kom hem lagom för att lägga barnen. Var och hälsade på på den där kenneln jag pratade om. 19mil enkel resa. Neråt motala. Vi har åkt i mycket snöstorm idag!! Och hagel! När vi vaknade i morse var det ett täcke med snö här och sen tog vi tydligen med oss vädret på resan
-
*klickar i "gilla" på båda!*Asereht skrev 2010-04-21 17:28:18 följande:Pruseluskan skrev 2010-04-21 17:55:56 följande:nu åker vi och äter grekisk middag!Se ya!Tjoho! Nu är maken på väg hem med våra nya (beggade) röda ektorpsoffor! Han sa att de var jättefina. Så i helgen ska vi röja och möblera om vardagsrummet. Sen när skattepengarna kommer så blir det ny tv-bänk/hylla till jättetvn. Jag är så glad just nu!
Vemund åt en stor portion gröt idag.. Min lille bebis..
Frk S: Maken och jag är fortfarande helt fascinerade över att du lyckades få till två olika uttal på Vemund - hur gjorde du?
Angel: Du var ju bara lång, inte stor! Hade inte gissat den bh-storleken!!
Gillar mina kusiner btw: www.kyffenochkvartar.seHumor från journalister..
-
Nej den är spårlöst borta... tyvärr =/passau skrev 2010-04-21 19:52:05 följande:ff inte "hittat" mössan?
-
Ekorren: Nej det är just det... det ser mer passande ut men ack så jobbigt det är inte bara bh utan även kläder... Var igår på HM och testade en klänning, stl 40 gick på överallt utom över byst där är det minst 46 som gäller som bonus har jag dessutom breda axlar så det kräver maaasssooorrr för att inte glipa eller spänna