-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
kan bara hålla med... har dessutom simmat i rätt många år = omöjliga axlar... och dessutom 80 E...Angel Gbg skrev 2010-04-21 20:45:06 följande:Ekorren: Nej det är just det... det ser mer passande ut men ack så jobbigt det är inte bara bh utan även kläder... Var igår på HM och testade en klänning, stl 40 gick på överallt utom över byst där är det minst 46 som gäller som bonus har jag dessutom breda axlar så det kräver maaasssooorrr för att inte glipa eller spänna
-
den låg i samma paket som dynan... syndAngel Gbg skrev 2010-04-21 20:43:09 följande:Nej den är spårlöst borta... tyvärr =/
-
hemma!
Mätt!
Nu har jag dregglat över Z lovely Bee VILL HA!
Och spanat in Frk S 1 000 000 parasoller
G'natt! -
Och God Morgon!
Denna natt känns som om den gick super snabbt! -
Här är bilder till Zasata på hur jag fixat selen på Bee. OBSERVERA att jag skall byta ut spännena till spännen med rätt bredd så snart jag kommer till en affär som har sånt i sortimentet. De jag satte dit satt på en gammal axelrem och är varken snygga eller rätt storlek men de fyller sin funktion tills vidare.
Så här ser selen ut i fempunktsutförande. Jag tog till min allra snällaste modell för övrigt
Och så här använder jag selen, dvs bara som midjebälte.
Fast för det mesta använder vi inte sele alls utan det är mest när vi är någonstans där det är väldigt dumt att han klättrar ur och springer iväg (vilket han gärna gör). Då petar jag bara ned de tre selbanden i extratyget under rumpan så slipper han sitta eller ligga på något hårt och/eller knöligt.
Men den allra främsta anledningen till att jag kapade selen är för att jag tycker det är orimligt meckigt att sätta dit och ta bort en dyna eller ett överdrag.
Jag svarar i Bugabootråden på hur man tar bort selen för det kan finnas ett värde för fler att veta det. -
aha, så kan man ju göra. smart! Men vart köper man sådana? var det svårt?
du får skaffa en ;)Fröken Småland skrev 2010-04-22 07:38:29 följande:Här är bilder till Zasata på hur jag fixat selen på Bee. OBSERVERA att jag skall byta ut spännena till spännen med rätt bredd så snart jag kommer till en affär som har sånt i sortimentet. De jag satte dit satt på en gammal axelrem och är varken snygga eller rätt storlek men de fyller sin funktion tills vidare. Så här ser selen ut i fempunktsutförande. Jag tog till min allra snällaste modell för övrigt Och så här använder jag selen, dvs bara som midjebälte. Fast för det mesta använder vi inte sele alls utan det är mest när vi är någonstans där det är väldigt dumt att han klättrar ur och springer iväg (vilket han gärna gör). Då petar jag bara ned de tre selbanden i extratyget under rumpan så slipper han sitta eller ligga på något hårt och/eller knöligt. Men den allra främsta anledningen till att jag kapade selen är för att jag tycker det är orimligt meckigt att sätta dit och ta bort en dyna eller ett överdrag. Jag svarar i Bugabootråden på hur man tar bort selen för det kan finnas ett värde för fler att veta det.Pruseluskan skrev 2010-04-21 22:12:54 följande:hemma! Mätt! Nu har jag dregglat över Z lovely Bee VILL HA! Och spanat in Frk S 1 000 000 parasoller G'natt! -
Det var hur lätt som helst. Klipp, zick-zacka och fålla. Bäst är nog såna spännen som jag har på bilden (fast mindre såklartzasata skrev 2010-04-22 09:01:09 följande:aha, så kan man ju göra. smart! Men vart köper man sådana? var det svårt? du får skaffa en ;)
) eftersom småbarn inte kan öppna dem själva så lätt men snyggast skulle vanliga spännen vara, vet inte vad de heter men förekommer ofta på väskor och ryggsäckar, en hona och en hane typ.
-
insåg just att "bara" lämna på dagis tar typ en timma och då har vi bara 7 min promenadväg med en 3-åring...
men kläder på 2st, gå dit, plocka av säga hejdå, gå hem =1h... surt... -
*letar lite billiga bee*
-
kollade på den i affären och var inte imponerad, *håller mig till gecko*Pruseluskan skrev 2010-04-22 09:28:17 följande:*letar lite billiga bee*