-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag tror att det är en rätt bra vagn för oss nu i sommar då "lillusen" kommer behöva sova mycket i vagn på stranden (tror på solig sommar) och hon är ca 93cm lång så då känns det ändå¨som om hon kommer få plats....passau skrev 2010-04-22 09:31:51 följande:kollade på den i affären och var inte imponerad, *håller mig till gecko*
-
menade mest själva modellen... omysig liksom*L*Pruseluskan skrev 2010-04-22 09:34:47 följande:Jag tror att det är en rätt bra vagn för oss nu i sommar då "lillusen" kommer behöva sova mycket i vagn på stranden (tror på solig sommar) och hon är ca 93cm lång så då känns det ändå¨som om hon kommer få plats....
-
Ja, men det stämmer. Men det finns ju ingen sulky som är mysig enligt min mening. Som sulky är den världsbäst, så är det bara. Däremot har jag precis nyligen kommit över det faktum att lilleman sitter framåt, har man bara gjort det så tycker jag att det är en fullgod vagn för större barn. Jag hade ju en Bee som jag sålde för ett år sedan men den gillade jag aldrig eftersom jag tyckte den var just omysig och lilleman var så liiiitenpassau skrev 2010-04-22 09:45:40 följande:menade mest själva modellen... omysig liksom*L*
. Men jag är ju lite fjantig också
-
*skönt att inte bli helkt nerröstad trots allt*Fröken Småland skrev 2010-04-22 09:55:37 följande:Ja, men det stämmer. Men det finns ju ingen sulky som är mysig enligt min mening. Som sulky är den världsbäst, så är det bara. Däremot har jag precis nyligen kommit över det faktum att lilleman sitter framåt, har man bara gjort det så tycker jag att det är en fullgod vagn för större barn. Jag hade ju en Bee som jag sålde för ett år sedan men den gillade jag aldrig eftersom jag tyckte den var just omysig och lilleman var så liiiiten . Men jag är ju lite fjantig också
hade gärna haft lite högre sidokanter eller hur man ska förklara... den är lite för öppen hela vagnen liksom... -
Är den perfa som sulky eller mer som paraplyvagn?Fröken Småland skrev 2010-04-22 09:55:37 följande:Ja, men det stämmer. Men det finns ju ingen sulky som är mysig enligt min mening. Som sulky är den världsbäst, så är det bara. Däremot har jag precis nyligen kommit över det faktum att lilleman sitter framåt, har man bara gjort det så tycker jag att det är en fullgod vagn för större barn. Jag hade ju en Bee som jag sålde för ett år sedan men den gillade jag aldrig eftersom jag tyckte den var just omysig och lilleman var så liiiiten . Men jag är ju lite fjantig också
-
Jag blir inte frisk, blir bara sämre och sämre. Nu kan jag andas genom ena näsborren
men allt har satt sig i lungorna istället.
Så trött på skiten. Resten av familjen klarade sig hur bra som helst... Tur det kanske, men jag kan ju knappt andas. Funderar på om det bara är grav+förkylning eller om jag ska prova lite Bricanyl som jag fick utskrivet pga täta luftrör av en mycket inkompetent läkare för ett år sedan.. Har kollat med bm och det ska vara ok för barnet, men känns så där att andas in en massa onödigt ändå...
-
jag fick mycoplasma när jag var gravid och var konstant jätte sjuk...Kavat skrev 2010-04-22 10:57:14 följande:Jag blir inte frisk, blir bara sämre och sämre. Nu kan jag andas genom ena näsborren men allt har satt sig i lungorna istället. Så trött på skiten. Resten av familjen klarade sig hur bra som helst... Tur det kanske, men jag kan ju knappt andas. Funderar på om det bara är grav+förkylning eller om jag ska prova lite Bricanyl som jag fick utskrivet pga täta luftrör av en mycket inkompetent läkare för ett år sedan.. Har kollat med bm och det ska vara ok för barnet, men känns så där att andas in en massa onödigt ändå...
be dem kolla! -
fy! Hoppas att du kryar på dig snarast!Kavat skrev 2010-04-22 10:57:14 följande:Jag blir inte frisk, blir bara sämre och sämre. Nu kan jag andas genom ena näsborren men allt har satt sig i lungorna istället. Så trött på skiten. Resten av familjen klarade sig hur bra som helst... Tur det kanske, men jag kan ju knappt andas. Funderar på om det bara är grav+förkylning eller om jag ska prova lite Bricanyl som jag fick utskrivet pga täta luftrör av en mycket inkompetent läkare för ett år sedan.. Har kollat med bm och det ska vara ok för barnet, men känns så där att andas in en massa onödigt ändå...
*kram* -
Vad jobbigt Kavat!! Mycoplasma är väl inte så bra.. Hmm, du har ju utekatt! Be bm kolla det då. Annars tycker inte jag att Bricanyl låter så farligt, det ger man ju vid för tidiga förlossningar.
-
Här var det lugnt vatten idag, vad har ni för er?
Asereht sitter in sina nya fina röda soffor kanske?
Hur var dem?