December Bebis 2010 :)
Hur gör man hjärtan? Ni har gjort det i tråden med födda barn men jag fattar inte hur, jag gjorde fel :-P
Hur gör man hjärtan? Ni har gjort det i tråden med födda barn men jag fattar inte hur, jag gjorde fel :-P
2 barns mamma84: Tack för hjälpen i andra tråden
Då blir det ungefär lika lång tid mellan bvc besöken för dig med..
Tack så mycket, jag stör mig så på den knölen för att alla andra tjatar om den, så behövde nog höra att någon tyckte han var söt iaf.. Jag tycker han är söt iaf men så tråkigt att alla ska haka upp sig på den..
GRATTIS till alla bebisar 
Här hemma är vi förkylda allihop
Sixten har klarat sig ganska bra som tur är, han är bara täpt i näsan. Jag och sambon är genomförkylda.. Känns tråkigt att äta all julmat utan att ha någon smak..
Sixten vill inte alls sova på nätterna, han sover mer om dagarna istället, men då har jag massor att fixa.. Han var vaken 1½ timma i sträck i natt två gånger!! I natt får Johan vara uppe om Sixten inte vill sova. Jag är inte människa om jag får sova 3 timmar på en hel natt..
I morgon ska vi fira jul hos Johans morbror, det blir 32 (!!) st som ska dit så blir fullt upp. Det är första gången de flesta träffar Sixten dessutom..
GOD JUL till er alla
Moma: hoppas det sätter i gång prdentligt nu så du slipper gå runt med massa jobbiga värkar..
Här hemma har vi det lite jobbigt just nu. Sixten har så ont i magen, riktig magkip. Ska köpa miniform (eller vad det heter) i morgon och så får jag ringa bvc på måndag. Han sover 30 min i stöten om han får ligga i knät och vaknar sen och har ont
Han sover inte alls om han ligger själv.. Vi är trötta och helt slut här hemma nu, vi får knappt sova alls någon av oss..
Grattis moma!!
Sixten har faktiskt sovit ganska bra i natt, vaknat varannan timma och ätit men sen smnat om direkt och sovit gott mellan. sov mellan 22-08
Hoppas det håller sig såhär nu!
Bjuder på en bild på min prins som blir 3 veckor idag 

Min sambo har blivit magsjuk
Sixtens kusin var det så han har väl blivit smittad av henne. hoppas bara resten av oss inte blir det, det räcker väl med att vi är förkylda allihop..
Ida90: Jag var svettig hela den sista månaden. Fick som vallningar, men det går över efter att bebisen är född