• LinnV

December Bebis 2010 :)

ullabella sekreterare skrev 2010-12-28 12:52:51 följande:
    Tittar inom snabbt. Vår Ludvig kom till världen den 19/12 
    GRATTIS! {#emotions_dlg.flower}
  • LinnV
    Maria Larsson skrev 2010-12-28 15:12:34 följande:
    Majorima:  Hur gick det för dig? Tänker på dig idag... Lycka till och hoppas att du får som du vill!
    Det undrar jag med!!
  • LinnV

grattis till alla nya bebisar

ludicrous skrev 2010-12-28 17:50:22 följande:
    Lycka till pickaboo!

Någon som äter järntabletter efter förlossningen? Jag är jättetrött, det hör ju till, men sambon påpekar hur blek jag e ( gullig han e ;D)
     Jag åt järntabletter i två veckor efter förlossningen för jag var blek och yr, jag blev bättre av det och kunde sluta och nu äter jag "mitt val, kvinna" från apoteket..
  • LinnV
    Emelle skrev 2010-12-28 21:49:54 följande:
    Hur långa stunder är era små vakna åt gången? A kanske har en 20, 30 minuter åt gången. Ibland mindre och sover fortfarande mest...
    Dock är hon alltid nöjd och har inga skrik perioder el så. Är lite "pipig" om hon är hungrig el om man är kall om händerna vid blöjbyte.
    Väldigt nöjd bebis annars...
    Sixten har börjat varit vaken ganska länge åt gången nu, igår var han vaken 4 timmar i sträck två gånger, idag orkade han bara 3 timmar.. Han är också en väldigt nöjd och snäll bebis, skriker när han är hungrig och gnäller om blöjan är blöt/bajsig..
  • LinnV

Hur länge i sträck sover era bebisar på nätterna? Sixten kan vakna varannan timme hela nätterna för att äta, han äter ca varannan timma hela dagarna också så blir inte mycket gjort!

• LinnV
    Haligh skrev 2010-12-29 04:13:51 följande:
    Vattnet har gått i omgångar under natten inte ringt fl än för värkarna är inte så starka och regelbundna än...men äntligen händer det nåt!!
    Vad skönt, då har du snart din bebis Lycka till!!
  • LinnV
    pickaboo skrev 2010-12-29 08:33:05 följande:
    Jag fick en dotter igår kväll. Uppdaterar senare!
    GRATTIS {#emotions_dlg.flower}
  • LinnV
    Ebebis08 skrev 2010-12-29 14:18:44 följande:
    Fick en dotter igår 28/12 kl 11.22

Livet är bra underbart!
    Grattis {#emotions_dlg.flower}
  • LinnV
    Emynem skrev 2010-12-29 11:45:51 följande:
    Min lilla Jacob är likadan. Äter varannan timme dygnet runt. Det fungerar ju veckorna då jag inte har Viktor och måste gå upp mellan 06-07 men under veckorna när jag har honom lär det bli tufft.
    Funderar på att börja ge lite ersättning på kvällen så att han håller sig lite längre.
    Men vet ingenting om ersättning så är lite feg för att prova.. Haha.. 
    Lina brukar vakna runt 8 på morgonen så jag får sova ganska länge iaf även när hon är här som tur är. 
    Jag har funderat på ersättning också, han kanske inte blir tillräckligt mätt eftersom han måste äta så ofta?! Ska till bvc så måndag så tänkte stå ut tills dess och se vad hon säger, vågar inte prova innan jag frågade henne, kan inget om det heller. hehe..

Inatt sov Sixten två timmar totalt så är lagom pigg idag kan jag lova  
  • LinnV
    Majorima och haligh: GRATTIS till era bebisar {#emotions_dlg.flower} Usch vad jobbigt ni fick det båda två, men nu blir det bara bättre

2 barns mamma84: D-droppar ger man från en månad här, vi ska få det på bvc på måndag när vi ska dit! 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)