Plus igen efter mf/ma
Kollar gärna på bilderna i ditt galleri.
Jag har försökt skriva ner lite om sparkar, illanående osv men det blir väldigt kortfattat... har du skrivit mycket alltså och vad skriver du då?
Kollar gärna på bilderna i ditt galleri.
Jag har försökt skriva ner lite om sparkar, illanående osv men det blir väldigt kortfattat... har du skrivit mycket alltså och vad skriver du då?
Imorgon tror jag att jag ska ner på stan och köpa saker som är bra att ta vid skötbordet... lite tidigt kanske men gud så coolt att köpa sitt första blöjpaket här i livet
Vilka blöjor är bäst?
Då blir det nog Libero för oss, heter de typ Newborn eller finns det massor att välja på där som med allt annat? :)
Jag gillar att ha stenkoll på det mesta
hihi, lite jobbigt faktiskt! Är en sån som vill att allt ska vara klart direkt och helst skulle BB-väskan vara packad redan nu
hihi vad mysigt med fotkittel, Sofy :)
Jag önskar att mitt pyre kunde visa sig lite mer, genom att trycka ut fot eller liknande, han buffar mest lite snällt :)
Jag går just nu runt och fnittrar, provar amningsinlägg som vi fick från Babyproffsen haha. Vilka ska man ha?
Det är ju en djungel med sånt.
försöker gå igenom lista på allt man ska ha och nummer ett på listan var inlägg, men det är ju en uppsjö av olika!
Pigeon, som jag har på mig nu
verkar jättebra, men något dyrare tror jag. ni som har fått barn, har ni tips?
Happi, skynda dig med bilderna,jag vill se :)
Tack för tipset, förstod att en kopp kan vara bra att ha :)
Fixa bilderna före tv:n du... :) klart att du inte är lika smal som sambon, du är ju gravid
Nu ska jag äta ett nyttigt kvällsmål - broccoli och majskolv till varmrätt och sen kiwi, blåbär och jordgubbar till efterrätt haha!
Happi, nu kan du se i mitt galleri. Men har bara en bild där nu
Sofy, stackars dig!!
Jag har kommit på att jag nog ska sy om gamla vita lakan till lakan att ha i spjälsängen och kanske i vagnen, det spar ju lite pengar + att det kanske är gosig med "slitna" lakan som är mjuka, vad tror ni?
Jag börjar bli rädd för en sak, det är att gå över tiden. Tycker man läser så mycket hemskt om mammor som dör, barn som blir skadade eller dör osv bara för att de troligen gått över tiden.
Kan man vägra gå över tiden och be om igångsättning eller är det bästa för kroppen ändå att låta barnet komma när det vill?
Jag vägrar bli hemskickad från BB om bebis har dåliga värden osv. Min väns bebis föddes med en skada bara för att BB skickade hem henne och sedan fick bebis dåliga hjärtljud och syrebrist....
Visst måste man kunna stå på sig? :)
telgebo, det enda du kan göra är att vänta och vänta tills du får göra VUL. först då är det man kan se om det lever eller inte, tills dess - försök att inse att du är gravid och leta inte efter massa symtom! Det är nog ändå för tidigt för de flesta symtomen i nuläget, tror jag.
lycka till!