Plus igen efter mf/ma
ni som har barn, har ni musikmobil över spjälsängen?
Bra eller dåligt?
ni som har barn, har ni musikmobil över spjälsängen?
Bra eller dåligt?
Det låter ju som något man bör köpa då. ska övertala sambon idag om att köpa en ny, eller kanske leta på Tradera. allt kostar ju så jäkla mycket pengar
Har ni tips på någon bra modell eller så, och nån som inte slutar spela direkt?
Happi, fick du ordning på era snyggobilder så man får se?
Insåg just en sak... vi har köpt en Hensvik säng från IKEA.
Kollar just nu söta spjälskydd och fastnar för mumin eller laban men de verkar vara 60 gånger 120 typ.. och vår säng är 70 gånger 121....
Det betyder väl att det saknas en bit skydd? eller tänker jag galet? Kan man bara köpa IKEAs skydd då alltså?
Sofy, du ska inte ta det lite lugnt?
Tänk om han kommer ut för tidigt!
I går shoppade vi nya sängar till oss, madrasser och saker till bebis. Kul
Jag vet att du inte kan sitta still Sofy, men du kan ju försöka. Bind fast dig själv i soffan eller något
Vet att det är svårt, eh, du kanske bara ska köra på helt enkelt... du mår ju bäst av det
10 SÄCKAR, shit!! Sälj på Tradera så blir du rik också!!
Jag var på VUL i v 5+4 vilket iofs kanske är tidigare än dig Marlyn? Ursäkta att jag inte har koll...
då såg läkaren varken foster eller gulesäck och sa att det nog kunde vara början på missfall och jag ställde in mig på det, MEN på VUL i v 8+ så fanns där en liten bebis!! under kan ske!
håller faktiskt med MCT, du är en igångsättning haha! Kanske skulle räcka att vara hemma hos dig ett dygn så sätter värkarna igång
Verkar vara full snurr hela tiden, kul
Men jag fattar inte hur ni kan slänga 10 soppåsar, menar du stora svarta?
Sofy, letade inte du för länge sedan efter spjälskydd?
såg ett på nätet som var svart med vita stjärnor men du kanske ville ha döskallar?