Plus igen efter mf/ma
;Många säger ju att det inte är ok att färga, men jag kommer nog göra det strax innan BF för att se lite fräsch ut
;Många säger ju att det inte är ok att färga, men jag kommer nog göra det strax innan BF för att se lite fräsch ut
Glömde säga att jag gått upp 8 kg! Lite rädd att det ska skena i väg, men fullt normal vikt enligt BM
Undrar om jag börjar få halsbränna? Känns jobbigt när jag böjer mig ner, som att jag ska spy och nu svider det liksom i halsen hela tiden.... blä! Har varit så i två dagar.
Jag blev rekommenderad hemofer av bm,som man ska ta 4 gånger per dag. tydligen som blodpudding och lite mjuka. Jag har också jättesvårt att svälja och hulkar mest, kanske skulle prova Fexim istället då! Det sa hon inget om!
Mitt sjönk från 128 till 113 denna gång, inte jättelågt än, eller?
Bör man kolla med sin egen bm innan man tar andra tabletter än hon har rekommenderat?
Sugar, ja jag vet att det finns också men har hört de som säger att det inte är så starkt men om du fick så pass bra värden så verkar det ju fungera. Trodde dock det var asäckligt
Dagens question: Vi ska snart börja föräldragrupp och gå denna 4 gånger. Är detta samma grupp som man håller ihop med sen efter förlossningen och i den sk mammagruppen eller bildas det nya grupper när barnet är fött?
Vår bebis ligger på 140 hela tiden, vi säger också han om den...
Vi får väl se vad det blir!
Nu är jag nyfiken på hur det gått för Sugar som väl gör VUL idag??
GRATTIS SUGAR!!! Fasen vad roligt, jag visste det. Har man sett hjärtat slå så är risken liten att det kommer gå dåligt! Nu tror jag du kan slappna av lite va? och ännu mer efter KUB, men efter VUL som jag gjorde i din tidpunkt så var det en enorm lättnad!!! Hihi, vad roligt!!!
nu finns veckans bild i mitt galleri
v 29 och + 8 kg!
godmorgon på er alla!
Shit, var tar veckorna och dagarna vägen? Redan v 30 snart. Nu känns det som det är dags att börja fixa med skötbord, kolla om vagnen kommer snart och köpa lite blöjor. Kanske är skönt att ha det mesta gjort snart ifall man blir trött och stor snart?
Nu kan du också se min bild Prommis! Ha en bra dag