• Muffe

En fråga tjejer

kom hem från jobbet nyss och hann laga mat men så fort jag skulle sätta mig ner för att äta började jag må illa och känner mig nu rätt så yr i huvudet.
    mår väl i övrig bra och lillen sparkar men varför yrsel?
    ska jag bara vila eller?

• Muffe

telgebo, ta inte illa upp för att alla nte hinner kommentera alla dina inlägg.

Jag skrev för nån timme men men utan svar, men så är det... däremot ställer jag nu frågan igen när många är inne här.

jag har yrsel och har lite ont i huvudet, samt att det trycker lite i bröstet och jag är TRÖTT. Ska jag gå och lägga mig eller vad gör man?

• Muffe

Godnatt tjejer! Lägger mig nog och sover och hoppas att allt är bra imorgon, lite tungt att andas (täppt i näsan) och lite tryck mot bröstet men framstupa sidoläge funkar typ!
    aja, lite vila blir nog bra!

Prommis, jag är i v 30...tror det var du som frågade! tiden går lite för fort

• Muffe

Kan vara förkylning på gång eftersom jag är så täppt, men det är obehagligt när det känns tungt att andas. Önskar att sambon var hemma....

• Muffe

godmorgon tjejer!!

Vaknade av massa starka sparkar i magen imorse, mysigt! Tänkte jobba lite kortare dag idag, 7 timmar typ!
    Känner mig lite knasig i halsen och har knappt sovit inatt pga täppt i näsan och torr i munnen.
    Längtar sååå efter bebis nu!

Sofy, du kanske trodde jag menade att de fanns skydd med döskallar som jag hittade på sidan? det var med stjärnor iaf... hoppas du inte blev besviken!

Hoppas f ö att det blir bra stämning här idag och att ingen gnäller!

• Muffe

Dagens svåra fråga för mig är vilket som är sötast och bäst, mumin eller laban spjälskydd! Någon som har något att säga om det?

Mallanis, lycka till idag!

+ 8-9 kg och v 29+4 idag. Känns som jag slutar på ungefär 15, att man ska nojja sig så mycket över vikt och bristningar!

• Muffe

Ja det lutar åt mumin, de figurerna är gulligare om du sett dem på skyddet?

Skulle ni köpa beg. på tradera eller  nytt?

• Muffe

Pancakes, tänkte på dig imorse när jag åt frukost och undrade just vilken vagn det blev för er. Vilken färg blev det då? Svårt att bestämma, eller hur?

Vår skulle kommit v 7 men de har inte ringt än, hoppas verkligen inte de slarvat bort vår beställning för då ligger vi illa till!

kanske är lite äckligt att köpa begagnat skydd till sängen?  Men det är mycket som kostar till första barnet inser man nu....

• Muffe

Barbapappa är gulliga, vi köpte en skötbädd med flygande barbapappor på

Får bli mumin skydd nu efter era synpunkter, tack.

håller f ö med om Långa farbrorn, känns nästan lite snuskig med en okänd gubbe å en liten flicka haha!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma