Plus igen efter mf/ma
Oj Sofy, då växer han bra! trodde inte de vägde så mycket redan
Häftigt.
Kul att du får göra så många UL m.m. Jag har inga fler inbokade och det lär det nog inte bli heller, man får väl lita på att allt är ok antar jag!
Oj Sofy, då växer han bra! trodde inte de vägde så mycket redan
Häftigt.
Kul att du får göra så många UL m.m. Jag har inga fler inbokade och det lär det nog inte bli heller, man får väl lita på att allt är ok antar jag!
Nu börjar jag känna pyret mer och mer på dagarna tycker jag, mysigt.
Men dagens fråga blir ändå: När ska man egentligen inse att man ska bli MAMMA?
Jag kan inte fatta att det är till mitt barn som jag köper säng och fixar hemma osv. När insåg ni?
Jag kunde inte se bilden på sängen, Happi... .
Har någon tips på hur man gör det mysigt runt spjälsängen??
Då menar jag att den kommer stå i vårt sovrum i ett hörn, men hur kan man göra lite extra mysigt och pluttinuttigt runtom sängen? Lampa, nallar... typ sånt...
Ni kanske har roliga förslag
Happi, mysig säng, jag älskar ROSA!
Vi vet inte om det är kille eller tjej så vi kan inte inreda med så mycket färg än! Ska bege mig ner på stan inom ett par veckor och handla skydd till sängen, kanske en sänghimmel och påslakan m.m.
Någon som har tips på var man handlar bra och prisvärda lakan?
Goboken beställde jag så jag fick startpaketet men sen avsade jag mig den
Är de någon här inne som gjort ett gravidalbum med gravidbilder för att spara och är det ngt som är kul för barnet senare tror ni?
Jag tror jag hade velat att min mamma hade någon bild på sig som gravid men då var det inte så inne att fota sig själv. Vi har nu tagit rätt mycket bilder å det blir ju så fint i t ex svartvitt. kanske man skulle ge sig på att pyssla ihop ett litet album!!
Ett lätt förkylning så där i början har nog absolut ingen skada på ett ev foster!
mallanis, ja det var jag som hade läst det någonstans (man vet ju inte hur sant det är dock
)
Det gällde feber i v 8-9 ungefär och hade man det väntade man en pojk
Allt över 37 ä väl feber?! Dock skulle jag inte ta alvedon i "onödan" om jag inte har långvarig feber, vem vet vad man kommer fram till om 10 år om alla dessa preparat