• Muffe

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa- ja det var kanske inte helt snällt av honom kan man tycka...

Ego här då: jag har massa små röda fläckar i ansiket, ser ut som finnar men det är ingen upphöjning eller så utan de ligger snyggt under huden och lyser som f-n.... ser ut som en prickig korv i ansiktet.

Vad gör man åt det?

• Muffe

Jag verkar lida mer av det än du sofy Men det är inte roligt med 5-10 fläckar på kinderna, det syns ju så väl... men men...

I dag är det nog fotodag känner jag, ska piffa till mig och ta lite bilder sen

Vad har ni andra för planer?

När kan man montera ihop spjälsäng, är det för tidigt nu i v 26 haha.

Kan man köpa bärsele, babygym å sånt på Tradera eller blocket tycker ni?

Amningskudde- använder man det?

• Muffe

Härligt med fladder i magen

Är det fler som märker att bebis i magen vaknar till liv mer och sparkar när du äter eller dricker något?
    Jag känner av det direkt, är det inte konstigt?

• Muffe

Grattis SJ

Nu har jag lagt upp lite nya bilder i mitt galleri, de ligger där en liten stund bara..

• Muffe

Dagens fråga...

Vaknade inatt av ont i magen, låångt ner till höger i magen. somnade om men hade även ont när jag vaknade. Som om man inte riktigt vågade sträcka på sig ungefär. kom knappt in i duschen för det gjorde så ont.

Vad kan det vara? Bör man ringa bm och kolla vad de tror?
    Tränade i går kväll på första gången på länge om det kan ha med det att göra???

• Muffe

det verkar som att det gör ondare när jag är kissnödig, då kan jag knappt gå. Efteråt är det helt ok...

• Muffe

Faktiskt ingen aning, känns ömt när man trycker på vänster sida och "flyttar" bebis mot höger haha...

Äh, det är lite bättre nu. Nu kan jag i alla fall gå!

Jag vill sluta jobba typ nu, det var jätteksönt att ha en ledig helg och gå hemma och skrota haha!

• Muffe

Hur mycket hade ni tjejer gått upp i v 26 på ett ungefär?

Alla utom Sofy kan väl svara Du har väl inte gått upp mycket än eftersom du mår så illa?

Jag ligger på ca 6 kg plus nu, tycker det känns mycket om det ska fortstätta med ett kilo per vecka.... haha!

• Muffe

kajsalisa - tror jag hamnar på samma slutvikt som du till slut... Hur mycket har du lyckats gå ner hittills?

Nu känner jag mig ok i magen, tror ni det är dumt att åka lite längdskidor ikväll eller bör man ta det lugnt?

• Muffe

Godmorgon alla!

Dagens fråga: kommer man använda en amningskudde eller är det onödigt köp?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma