Plus igen efter mf/ma
Jag vet inte om vår vagn har blommor inuti men hoppas det
Vet du det pancakes?
Jag vet inte om vår vagn har blommor inuti men hoppas det
Vet du det pancakes?
prickar alltså, jag vill ju ha blommor
Men det blir nog bra!
Er vagn är också jättefin!! Blir nog ett bra köp!
Här blir det tvärtom, blir det en tjej kommer hon säkert bara ha rosa
Men labans skydd är väl lite pluttenuttiga, tycker ni inte det? Eller ja, det jag har sett är iofs helt vitt med text och söta nallar.. inget mer. Finns det mer färgglada?
MCT, tror sugar kände något liknade och det är nog normalt, allt är normalt
Tror inte det är foglossning så pass tidigt men vila lite så blir det nog bra ska du se.
Vi kommer nog inte ha barnrum klart när bebis kommer, känns kanske lite dumt när jag tänker efter.... dock har vi ingen plats för det egentlligen!
telgebo, det är nog för tidigt med halsbränna som är kopplat till graviditet i alla fall!
Håller med, sluta skriva så mycket, man hinner ju inte läsa ikapp
sofy, du verkar ha en ivrig kille i magen, se till att han stannar några veckor till... du kanske ska VILA
på min lista över saker att skaffa till bebis står det att man ska ha handdukar till baby. Det funkar alltså inte med vanliga men lite mindre utan de ska ha egna??
Godmorgon tjejer!
Är det någon som vet var man kan hitta snygga gravidklänningar som inte kostar alltför mycket?
Ska på fest om ett par veckor och behöver ngt finare att ha på mig! Men suck, det är trist att köpa en klänning för ett tillfälle...
Tar gärna emot tips om ni har!
Usch, idag har jag det där trycket typ "mellan" brösten igen, det är liksom tungt, som att någon står på mitt bröst. Lite tungt att andas, lite jobbigt.
Har du så Duracellkaninen?
Heja emmaljunga-vagnar!!!
Haha, hade lite jobbigt i går. skulle prova om jag kunde ha en gammal klänning jag hade hemma innan jag blev gravid.... jo tjena, den gick ju ok att få på och typ knäppa men jag fick inte av mig den!!! Fick åla mig ur den i något som kändes som en evgihet haha! blev lite nervös.