Plus igen efter mf/ma
Om de ser att det är missfall på gång, kan man göra så det kommer ut fortare då eller får man bara vänta??
Muffe, i Tyskland gör de ultraljud varannan vecka, eller en gång i månaden (minns inte vilket)! Det är standard!
Barnen kommer ut fullt friska ändå.
Jag har svag mensvärk till som tätt. Stickningar hade jag i början, vecka 4 och 5.
Åhåhå ÄNTLIGEN var det dags för dagens koffeinfria kaffe! Har faktiskt börjat gilla det. I början drack jag koffeinfritt kaffe bara för att lura folk att jag fortfarande drack kaffe (så de inte skulle tro att jag var gravid) men nu har jag börjat tycka det är gott! Mums! I latteform - yabadabadoo!
Muffe, vänta och se innan du tar ut sorgen i förskott. Det kan ju vara så att det inte är någon fara alls.
stor kram!
Idag blir det besök hos bm! Är näst sista inbokade. Har inte varit där på ett tag så ska bli spännande att få se mina värden. Blodtryck och hb framförallt eftersom det är de jag haft lite strul med. Har fått ta om mitt blodtryck ett par gånger, men som tur är så är det ju övertrycket som är högt för mig... Sen hb är spännande med eftersom det varit ganska dåligt men ökat på sig av sig själv. Sist uppe på hela 119!!! Så har inte käkat nå järntabletter på 1.5 månad. Så nu ska det bli riktigt spännande!
Sen ska det även bli kul att se hur jag ligger på sf-kurvan och höra hjärtslagen!