• Muffe

Plus igen efter mf/ma

Vad för bindor behöver man hemma efter BB? Nattbindor typ?

• Muffe

Härligt att höra Sugarrush, och grattis till rekordet!

• Muffe

Nattbindor är väl störst, eller finns det vanliga som är större?

• Muffe

Shit vad man boar! Nu fick jag ett ryck och skulle bara städa lite i köket, men det har slutat med att jag rivit ur alla skåp och tokrensar och slänger massa bunkar, kastruller osv.. haha!

• Muffe

Shit, nu har jag rivit ut även allt i badrummet och rensar och slänger handdukar oc allt möjligt...

• Muffe

Söt bild! Gott med ostbågar
    Finns förresten en förrätt med räkor m.m som man har ostbågskross på sidorna om brödet... rätt gott för oss vuxna

Jag är ju nojjig över vikten men försöker ändå stoppa i mig mer saker än vanligt just för att bebis ska få så mycket bra som möjligt i sig, men kom att tänka på att jag kanske äter för mycket`? Ja kanske inte måste äta så mycket som jag gör, detta är mycket enligt mig... men vad tycker ni? Är detta ok?

Frukost: 1 kokt ägg, två grova smörgåsar med leverpastej och gurka, te, ett glas juice, fil och grova flingor
    Mellanmål: 1 äpple
    Mellanmål igen: en näve nötter
    Lunch: Pytt i panna med stekt ägg och rodbetor samt apelsinklyftor till efterrätt

Är detta en ok dag så här långt?

Äter ni alla två lagade mål mat per dag?

• Muffe

färenevik, är det för att du mår illa som du inte kan äta mer eller har du ingen matlust?

• Muffe

ååå så sugen jag blev på chokladbollar!!

lallan- vore kul att se bild på de små!

• Muffe

Jag tror också att en rejäl frukost bara är bra!

Men man kanske kan undvika att äta senare på kvällen som du säger. Undrar om jag kan motstå att göra chokladbollar idag.... hmmm

• Muffe

Tack för tips om mat tjejer!
    Man är väl lite nojjig att man inte ska se ut som innan man blev gravid och en röst inom mig säger att det kommer/borde jag göra inom en månad typ,  så jag ställer lite krav på kroppen haha.

Skippar chokladbollarna ikväll och kör på två grova mackor med leverpastej istället! Gott!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma