• Muffe

Plus igen efter mf/ma

I dag är jag EXTREMT trött! Vad gör man åt det? sitter och somnar på jobbet? Vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken. Resten av veckan är fullspäckad med saker att göra... puh!

• Muffe

nu spammar jag tråden :)
    Vår lilla har inte vänt sig rätt i magen än, går snart in i v 35. När brukar man försöka ge sig på vändningsförsök?

• Muffe

Om bebis ligger fel är det enda att ta ut med kejsarsnitt va? kan förlossningen starta om barnet ligger fel eller sköter kroppen inte det naturligt då?

• Muffe

Min ligger på tvären nu, tror jag... om det är det man menar om huvudet ligger på höger sida högt upp och benen på vänster sida långt ner.... känns skumt för bebis att rotera sig så mycket för att hamna med huvudet nedåt men allt kanske är möjligt

Uh, jag vill inte snittas.

• Muffe

BM verkar inte tycka ngt om det än, hon bara kontaterade att den låg så förra veckan (v 33). Ska dit nästa vecka så vi får väl se vad hon säger då, ska inte tänka mer på det nu :)

Däremot lider jag verkligen av att vara svullen i ansiktet. Det är inte roligt.
    Finns det ngt man kan göra mot det?

Och är det normalt att gå upp 1 kilo i veckan nu? Har gjort det bra länge. dock "bara" 12 kg plus totalt hittills... men om det ska fortsätta med ett kilo per vecka så blir det ju en hel del mer.

• Muffe

Sofy, jag har tänkt en del på Devin och kom fram till att jag tror att han kommer bli världens lugnaste och snällaste bebis utanför magen, helt säkert Vi får väl se hur det blir när han föds i helgen

Själv har jag enormt svullet ansikte så jag försöker gömma mig på jobbet, inte så roligt!

• Muffe

Trodde inte jag skulle samla på mig vätska, men det är värst på morgonen och sen går det ner mer och mer. Har även börjat med stödstrumpor nu, sexigt

Nu börjar jag enligt mig få en riktig kula, ska ta foton snart så ni får se

• Muffe

odd- jag har ett test hemma som jag tror går ut i juni och jag lär ju inte behöva det innan dess
    Tror det är CB, vanligt, ej digitalt. Kan skicka det till dig om du vill?

• Muffe

Haha Odd, du kommer bli överöst av grav.tester om sugar skickar sina också

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma